• Anonym

Han har för liten snopp

lägg en kudde under din rumpa när ni kör missionären. Har faktiskt inga bra tips på detta. Träffade  en kille förr med liten och jag fick det aldrig att funka pgr av det

• Anonym

jag fick väldigt dåligt samvete gentemot honom. Detta problem måste han ju nästan ha med alla.

Jag kunde inte förbise detta så det funkade ju inte

• Anonym

Om du inte känner någonting så tyder det snarare på att du är förslappad. En normal vagina känner även om man stoppar in ett lillfinger.

• Anonym

Rid honom med ryggen mot hans ansikte och kör mer fram och tillbaka än upp och ner. Alternativt missionären där du ligger med fötterna på hans axlar och rumpan långt ner.

• Anonym

Det finns inte så mycket du kan göra.
    Om inte missionären med kudde hjälper så funkar inget.

Bryt nu. Det är bättre att du gör det tidigt än senare när mer känslor är investerade. Berätta inte att det beror på att han är för klent utrustad, för då får han men för livet.

• Anonym

Men hur liten är han om det är så illa att du knappt känner det?

• Anonym
    Anonym (fråga) skrev 2012-07-08 15:55:04 följande:
    Jag är nog knappast förslappad, är ganska ung, har bara haft sex med 2 personer innan ett fåtal gånger, varav en av dom älskade hur tight jag var & påpekade det flera gånger, & han var "normalstor" där nere eller vad man ska säga :)
    Alltså det kan hända nångång att jag känner att den här killen i mig om han stöter emot riktigt riktigt hårt, men inte så att det blir skönt på något sätt. Skulle gissa på att hans kuk är runt 10 cm vid stånd, om ens det.

Bara för att de tyckte att du var taight innebär det inte att du är det!! sorry...
  • Anonym

Men även om man är tajt och kan knipa runt en mikrokuk så är den ju en sämre upplevelse än någon som är normalstor-större.
    TS - gör slut. Du kommer att vara missnöjd med honom.

• Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-08 17:27:39 följande:
    Nu får ni väl fan ge er, om man träffar en underbar kille så är väl inte hans storlek på penis det man ska hänga upp sig på. 

Om han är en mindre ja då har han det, men det är ju fortfarande en människa som du sårar, han kanske tycker det är jättejobbigt. Jag har haft sex med killar med mindre och det är bara att öva upp sina "knipmuskler" än mer jobba på det så blir nog ert sexliv bättre.  
    Jag kan knipa runt en penna, men det betyder inte att allt är bra för det. Sex handlar ju mycket om estetisk attraktion också (små kukar och tillhörande män med komplex är ju det mest avtändande som finns), och dessutom är det skönare med någon som verkligen känns ordentligt.

TS - förstår dig helt. Jag har dumpat småkukade män. Numera är jag ihop med en fantastiskt bra man som också har en perfekt kuk. Du måste inte välja det ena eller det andra, du kan få bådeoch.
  • Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-08 17:32:34 följande:
    Är du säker på att det bara är han det är fel på?

Är du säker på att du är en tjej? Drömmer

Vad spelar det för roll? Om TS är missnöjd med hans kuk så är hon. Det finns gott om män som hon skulle ha skönare sex med. Varför ska hon nöja sig med mindre?
Svar på tråden Han har för liten snopp