Han har för liten snopp
lägg en kudde under din rumpa när ni kör missionären. Har faktiskt inga bra tips på detta. Träffade en kille förr med liten och jag fick det aldrig att funka pgr av det
lägg en kudde under din rumpa när ni kör missionären. Har faktiskt inga bra tips på detta. Träffade en kille förr med liten och jag fick det aldrig att funka pgr av det
jag fick väldigt dåligt samvete gentemot honom. Detta problem måste han ju nästan ha med alla.
Jag kunde inte förbise detta så det funkade ju inte
Om du inte känner någonting så tyder det snarare på att du är förslappad. En normal vagina känner även om man stoppar in ett lillfinger.
Rid honom med ryggen mot hans ansikte och kör mer fram och tillbaka än upp och ner. Alternativt missionären där du ligger med fötterna på hans axlar och rumpan långt ner.
Det finns inte så mycket du kan göra.
Om inte missionären med kudde hjälper så funkar inget.
Bryt nu. Det är bättre att du gör det tidigt än senare när mer känslor är investerade. Berätta inte att det beror på att han är för klent utrustad, för då får han men för livet.
Men hur liten är han om det är så illa att du knappt känner det?
Men även om man är tajt och kan knipa runt en mikrokuk så är den ju en sämre upplevelse än någon som är normalstor-större.
TS - gör slut. Du kommer att vara missnöjd med honom.