Han har för liten snopp
En liten kuk för mig är verkligen en dealbreaker.
16-18cm är perfekt. För vad ni än säger så kommer inte en liten kuk åt alla punkter inne i fittan och vi kvinnor blir således inte tillfredsställda.
Och oavsett om vi känner av ett lillfinger eller inte så utvidgas ens fiffi också när man blir kåt samt att man blir våt. En liten kuk kommer aldrig att kunna tillfredsställa mig iaf. Jag vill känna hans kuk i mig och bli fylld.
Friktionen av all våthet gör dessutom att en liten kuk också känns ännu mindre och är han inte stenhård så är det fan värdelöst.
Jag har många gånger fått höra att jag är tight, både av män med stor, medel och liten kuk så det är inte problemet. Men däremot så har dom med små kuk haft problem när jag blivit riktigt våt. något som de med medel eller stor kuk bara tyckt vart nice.
Och hur jävla kul är det att varken killen eller jag känner nånting? Jag hade aldrig kunna leva med någon med en liten kuk i flera år!!! Och då är jag inte heller den som älskar att bli slickad eller gå med på analsex heller.
Så nog ska dom ha lite utrustning alltid. Annars kommer jag aldrig nånsin att vara nöjd i sängen. Dom med små kukar är också dom som jag märkt är mest beroende av porr ogh analsex. Stora turn-offs för mig. Dom är också allt som oftast alldeles för osäkra för att våga använda sexleksaker eller så är dom helt emot det lustigt nog! Deras små kukar får dom att känna sig hotade och utkonkurrerade av en dildo. Helt sjukt ju. Och så blir dom kränkta när dom inte får dela hål med ens avföring och slutar aldrig tjata.
Nej tack. Jag håller mig till vaginalt sex med en partner som jag kan vara nöjd med i sängen för resten av mitt liv och inte redan i början känner att det aldrig kommer funka tillsammans med. Oavsett hur bra han är som en partner eller människa.
Storleken spelar roll. Precis som män väljer bort kvinnor av diverse ytliga anledningar. Det är fan på tiden att nån är ärlig iaf.