• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • Erica80
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-04 18:59:30 följande:
    Kvinna (uppenbarligen 32år), bor i mellansverige och pluggar ekonomi på högskolan. Du har skinn på näsan och vet vad du vill. Dig sätter man sig inte på i första taget. Singel och tänker flytta hem till huvudstaden så fort du är klar med utbildningen. Där har du redan planerat hur livet ska se ut de närmsta åren. Bli klar med utbildningen, hitta en bra partner, köpa lägenhet i innerstan, gifta er skaffa barn. Du är perfektionist ut i fingertopparna. Men i hemligehet kan du ibland känna dig lite ensam men inget du skulle erkäns för någon.
    Åh det hade varit roligt..

Jag har faktiskt funderat på att plugga ekonomi Skrattande
  • Ceszan

Någon mer som vill tala om för mig vem jag är ;)

♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11, MF maj 12 -
  • Buscemi
    pappandreo skrev 2012-06-04 19:27:25 följande:
    Vem är jag? :))
    Kille 20+, Relativt nybliven pappa som jämnställer föräldraskap med allvetarskap.
  • Helia
    Ceszan skrev 2012-06-04 19:37:01 följande:
    Du är ca 30 år, jobbar med barn och har ett stort hus. Djur är en stor passion i ditt liv och du har två hundar samt en katt=)
    Du vill ha fler barn, helst 2-3 stycken.......... 
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Helia

Jag vill ju veta vem ni tror att jag är....

• Vanilla ice queen
    Ceszan skrev 2012-06-04 19:37:01 följande:
    Kvinna 33år, förskolelärare. Bor i villa med en man som jobbar som snickare. Du gillar att scrapa och har alltid varit lite präktig. På sommrarna sitter ni ofta med grillen på altanen (som din man har bygt) och sippar rose medans barnen leker i vatten spridaren och ni har sjukt bra gransämja där ni bor. Ja ni har två bilar också. En ford focus och en renaut cleo. Praktiska billiga bra bilar enligt er. I sommar ska ni vara lite galna och ha barnvakt för att gå på bruce springstenkonsert.
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    pappandreo skrev 2012-06-04 19:27:25 följande:
    Vem är jag? :))
    Du är 25år nygift med din stora kärlek. Ni har två små döttrar. Du kommer från chile och älskar att laga mat. Du jobbar på lager och kör truck och din flickvänn är föräldraledig och drömmer om att studera till sjuksköterska efter hon varit föräldraledig. Du drömmer om att ni ska bygga ett hus i framtiden när hon är klar med sin utbildning.
    Screw you guys i'm going home!
  • Nyfiken gul

Och vad säger ni om mig då?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • tmaw
    Helia skrev 2012-06-04 19:40:28 följande:
    Jag vill ju veta vem ni tror att jag är....

Kvinna, 25-30 år. Bor i en liten lägenhet med din sambo och en svartvit katt. Tycker om att baka och måla tånaglarna i festliga färger. Försvara gärna svaga människor och tycker att rätt ska vara rätt. Handlar på Ica och pratar alltid glatt med kassabiträdet.
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?