• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • Vanilla ice queen
    Mästaren skrev 2012-06-04 18:36:03 följande:
    Jag vill att ni gör det

Jag tror att du har ett yrke som låter mindre kvalificerat än vad det är, du är ensamstående med en femåring och sköter det alldeles utmärkt - att din mamma ställer upp ibland är inget du förväntar dig men tar tacksamt emot. Du är luttrad när det gäller det romantiska, iallafall på ytan, du har helt enkelt stött på en idiot för mycket.

Haha stämde ganska bra. Har en 5åring (samt en 3åring och en 7åring) varannan vecka men är inte luttrad på det romantiska helt färsk faktigst men jo en idiot för mycket har jag stött på
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    puss skrev 2012-06-04 18:47:31 följande:
    är jag med eller?
    40årig kvinna som bor i radhus i ytterkanten av en mindre stad. Du har barn och sambo och en amerikanare som ni gillar att åka ut och crusa med på sommrarna. Du jobbar som undersköterska på ett äldreboende och trivs ok med det. Du är nöjd med ditt liv, du och din sambo har humor och är som gjorda för varanda och är duktiga på att njuta av livet här och nu. 
  • Paksenarrion
    DragonWoman skrev 2012-06-04 18:50:25 följande:
    Vem är jag?

O spar inte på krutet Flört
    En dataspelsnörd med dragning åt kvinnor.

Stark nog att vara dig själv. Klarar av en borrmaskin likväl som en joystick eller symaskin
  • puss
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-04 18:51:53 följande:
    40årig kvinna som bor i radhus i ytterkanten av en mindre stad. Du har barn och sambo och en amerikanare som ni gillar att åka ut och crusa med på sommrarna. Du jobbar som undersköterska på ett äldreboende och trivs ok med det. Du är nöjd med ditt liv, du och din sambo har humor och är som gjorda för varanda och är duktiga på att njuta av livet här och nu. 

åååååh shit va mysigt!!
    *önskar*

Easy cum easy go
  • DragonWoman
    Paksenarrion skrev 2012-06-04 18:52:32 följande:
    En dataspelsnörd med dragning åt kvinnor.

Stark nog att vara dig själv. Klarar av en borrmaskin likväl som en joystick eller symaskin

Nästan jackpot

Hatar symaskiner Tungan ute
    Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • Vanilla ice queen
    DragonWoman skrev 2012-06-04 18:50:25 följande:
    Vem är jag?

O spar inte på krutet Flört
    Du är en pojkflicka som gillar tatueringar, bilar, peircingar och sånt. Du är 22år gammal och gick fordon på gymnasiet men jobbar nu som personlig assistent. Du bor lite högre upp i sverige typ i Hudiksvall. Du och din sambo funderar på att skaffa barn men är just nu väldigt nöjda med livet tillsamans med er älskade vovve.
  • puss
    Erica80 skrev 2012-06-04 18:53:06 följande:
    Åh va spännande!

Vad tror ni om mig?

lite uppkäftig rackare som kan minsann gråta när du är ledsen också, hemmet är viktigt för dig, familjen och sånt, du har massor av bekanta och folk tycker du är glad och rolig.
    du har läst på universitetet men jobbar med nåt annat än det du läst.  
    Easy cum easy go
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?