• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • Vanilla ice queen
    Kya skrev 2012-06-04 20:02:57 följande:
    Vem är jag?
    Du är en liten och nätt kvinna med mörkt rakt hår i page. Du har skin på näsan och är född i skorpionens tecken (vilket du även tatuerat in i svanken. Du säger ofta inte särskilt mycket men när du väl öppnar munnen är det välgenomtänkt. Du förundras ofta över hur korkade en del människor kan vara. Du är 32år, bor i en lite bostadsrätt i centrala göteborg och jobbar som bibliotekarie. Någon gång i framtiden tänker du skaffa hela svensson paketet med man och barn men just nu trivs du bäst med dig själv.
    Screw you guys i'm going home!
  • tmaw
    Vem är jag?
    The road to hell is paved with good intentions.

Kvinna 23 år. Bor i lägenhet med jämnårig sambo och en hamster. Tycker om pizza och tv-spel men även att springa för dig själv med musik i hörlurarna. Har en stor tatuering med blommor av något slag. Jobbar som målare.
  • J  a  d  e  d
    Kya skrev 2012-06-04 20:09:10 följande:
    Du har gjort en bröstop i ukraina för ett par år sen, singel och har lite problem med särskrivning.
    Oh my, bullzeye!

Närå. Ukraina var en najs touch dock haha! Särskrivning, what ever do you mean?  
    Jeddan
  • Nyfiken gul
    Buscemi skrev 2012-06-04 20:04:09 följande:
    Pervers med tanke på ditt nick.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • pappandreo
    Vem är jag?

En ganska snäll tjej som gillar skräckfilmer och den du gillar mest är fillmen Underworld för du vill gärna jämföra dig med den kvinnliga huvudkaraktären och helst av allt skulle du ha superkrafter och flyga :)