• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • Erica80
    puss skrev 2012-06-04 18:56:08 följande:
    lite uppkäftig rackare som kan minsann gråta när du är ledsen också, hemmet är viktigt för dig, familjen och sånt, du har massor av bekanta och folk tycker du är glad och rolig.
    du har läst på universitetet men jobbar med nåt annat än det du läst.  
    Stämmer ju skitbra förutom högskolan(tyvärr) Skrattande
  • Buscemi
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-04 19:04:21 följande:
    Man i 35årsåldern. Separerad och har barn varannan vecka. Du anser i efterhad att du gav dig på familjelivet lite väl tidigt iom att du endast var 22år när du blev pappa. Du har nu studerat till något inom IT och har ett bra jobb och njuter av livet som ungkarl. Varannan vecka kokar du makaroner och steker korv packar gympapåsar medan den andra är det sena jobbkvällar möten jobbresor och after works med polarna som gäller.
    Haha, underbar analys. 
    Tyvärr är den rent åt skogen. Solig 
  • tmaw
    Buscemi skrev 2012-06-04 18:57:16 följande:
    Nu vill jag faktiskt också ha ett omdöme! 

Man, 30 år. Har två barn, bor i lägenhet som ligger i stan (modernt inredd). Har någon form av kontorsjobb. Gillar whisky och kvinnor med väldoftande hår.
  • DragonWoman
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-04 18:55:19 följande:
    Du är en pojkflicka som gillar tatueringar, bilar, peircingar och sånt. Du är 22år gammal och gick fordon på gymnasiet men jobbar nu som personlig assistent. Du bor lite högre upp i sverige typ i Hudiksvall. Du och din sambo funderar på att skaffa barn men är just nu väldigt nöjda med livet tillsamans med er älskade vovve.
    22 år? oj oj oj dig gillar jag

gick faktiskt fordon ett tag

pojkflicka stämmer ganska bra med....
    Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • Buscemi

Dags att byta avatar kanske. Tungan ute

• DragonWoman
    Buscemi skrev 2012-06-04 18:56:38 följande:
     Skitsöt tjej i sina bästa år. Har barn. Gillar människor. Men kan bli fruktansvärt arg. 
    Hmm.... hehe... är så jag funderade på om du har kamera installerad här med tanke på humöret {#emotions_dlg.djavulsk}
    Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • Ernst Hugo

Få män i tråden.....

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Vanilla ice queen
    Paddil skrev 2012-06-04 19:13:58 följande:
    Jag då, jag då! Vem är jag?
    Kvinna snart 30 år. Du har inte haft någon direkt tur hos det motsatta könet mest pga att du inte haft något dirkt intresse men du väntar på att drömprinsen ska komma in i dit liv. Du älskar djur och har både fåglar, hund och kaniner. Du pysslar både med agilety och kaninhoppning. Du jobbar som barnskötare på en förskola och är otroligt omtyckt av barnen för att du är en varm människa som värnar om andra. 
    Screw you guys i'm going home!
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?