• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • Buscemi
    SHAKAWKAW skrev 2012-06-03 13:54:46 följande:
    Kul grej. Vem är jag?
    Kvinna 30+ som är lite bohemisk. Singel.
    Gillar Nirvana, och är vegetarian.

Who am i? 
  • Ceszan

Vem är jag då? Solig

♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11, MF maj 12 -
  • Litet My
    Ceszan skrev 2012-06-04 17:12:26 följande:
    Vem är jag då? Solig

En snäll ganska mjuk tjej på ca 25, blond och tycker om katter, barn och blommor...(går på nicket, ser inte riktigt vad din bild föreställer)

Jag då...  ?
  • Buscemi
    SweeneyTodd skrev 2012-06-04 17:17:03 följande:
    Vem är jag?
    Ung kille som har Johhny Depp komplex. Gillar att att reta upp folk. Homosexuell. 
  • Ceszan
    Litet My skrev 2012-06-04 17:17:25 följande:
    En snäll ganska mjuk tjej på ca 25, blond och tycker om katter, barn och blommor...(går på nicket, ser inte riktigt vad din bild föreställer)

Jag då...  ?
    En glad tjej, med massa energi. En aning FÖR busig ibland, KAN vara riktigt "ond" när du vill Tungan ute
  • Ceszan
    Tashie skrev 2012-06-04 17:24:02 följande:
    Vem är jag då?
    Du är en gullig människa som gärna vill ha det fint runt dig. Dina barn/framtida barn har/kommer ha stilrena rum. Pojkens är/kommer vara blått och tjejens rosa. Du gillar my little ponny ;)
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?