Litet My skrev 2012-06-04 17:17:25 följande:
En snäll ganska mjuk tjej på ca 25, blond och tycker om katter, barn och blommor...(går på nicket, ser inte riktigt vad din bild föreställer)
Jag då... ?
Helia skrev 2012-06-04 19:40:03 följande:
Du är ca 30 år, jobbar med barn och har ett stort hus. Djur är en stor passion i ditt liv och du har två hundar samt en katt=)
Du vill ha fler barn, helst 2-3 stycken..........
Vanilla ice queen skrev 2012-06-04 19:41:57 följande:
Kvinna 33år, förskolelärare. Bor i villa med en man som jobbar som snickare. Du gillar att scrapa och har alltid varit lite präktig. På sommrarna sitter ni ofta med grillen på altanen (som din man har bygt) och sippar rose medans barnen leker i vatten spridaren och ni har sjukt bra gransämja där ni bor. Ja ni har två bilar också. En ford focus och en renaut cleo. Praktiska billiga bra bilar enligt er. I sommar ska ni vara lite galna och ha barnvakt för att gå på bruce springstenkonsert.
Haha va kul xD
Litet My är närmast, förutom det blonda :)
Jag är 26år, bor i en 3a i världens minsta håla. Gransämjan är faktiskt rätt bra ändå :P
Har 1 vuxen katt och 4 kattungar (varav 2 ska bort)
Jag har inget körkort, men har en mercedes compakt från 69 ;)
Utbildad florist, älskar barn och vill gärna ha fler!
Är ÄKTA redhead, med fräknar :D
Är för tillfället arbetslös :( *snyftar högt* Men sysslar med tatuering som "hobby"
Gubben är utbildad kock, men vill inte jobba som det utan vill syssla med något inom industri.
Han har dock "pension" nu, efter en bilolycka 2008.
Jag HATAR vin, ÖL ska det va, präktig är jag absolut INTE.
Jag är ALLTFÖR snäll, ställer alltid upp för alla, väldigt öppen om precis ALLT!
Sätter mig själv och mina egna behov sist, då andra är viktigare....
Lyssnar på det mesta av musik, men rockabilly ligger varmast om hjärtat :)
Och jag ÄLSKAR skor!