• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • tmaw
    Nyfiken gul skrev 2012-06-04 19:45:18 följande:
    Och vad säger ni om mig då?
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-

Du bor i radhus med din familj. Din man är en hemmafixare men du skulle vilja att han slutförde vad han börjat på, innan han börjar på något nytt. Du tycker om att vara ute mycket och skulle vilja ha en liten vit hund men är osäker på om tiden finns då det är ganska mycket fläng mellan barnens olika aktiviteter och så. Du är oftast väldigt glad och har mycket energi, det ska krävas en hel del för att du ska tappa humöret. Pratar dock inte gärna om dig själv.
  • Helia
    Cocacola skrev 2012-06-04 19:59:19 följande:
     Inga fördomar om mig?

Kille, ca 25 år. Jobbar med datorer och älskar att spela cs. Du bor i Malmö och gillar att festa med polarna. Just för tillfället har du ingen tjej men det gör inget för du vet att du kommer ha tid för de senare i livet
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Buscemi
    Nyfiken gul skrev 2012-06-04 19:45:18 följande:
    Och vad säger ni om mig då?
    Pervers med tanke på ditt nick.
  • tmaw
    Kya skrev 2012-06-04 20:02:44 följande:
    Du har 20 kilos övervikt pga för mkt läskdrickande. ut och rör på dig! 
    The road to hell is paved with good intentions.

• Helia
    Kya skrev 2012-06-04 20:02:07 följande:
    Mamma till ett barn, en pojke. Du har nytatuerat dig men har även 3 tatueringar till. Du kommer från södra sverige, bor i lägenhet, är någonstans mellan 20-25 och jobbar på en mataffär men är för tillfället föräldraledig.

Du är singel sen några månader tillbaka. 

Haha, har två barn, pluggar, bor i värmland och har 16 tatueringar . Är över 25 och bor i hus med min sambo
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • J  a  d  e  d

Har nu modifierat min avatar enkom för denna trådens skull Drömmer

Jeddan
  • PolyPond
    Buscemi skrev 2012-06-04 20:04:09 följande:
    Ca trettio, boende i större eller mellanstor stad. Aningen arrogant och ägare till en korthårig katt. Antagligen spräcklig.
  • Kya
    Helia skrev 2012-06-04 20:05:56 följande:

Haha, har två barn, pluggar, bor i värmland och har 16 tatueringar . Är över 25 och bor i hus med min sambo

16?! Förvånad shit, jag som tänkte dra till med 7 men tänkte att det skulle bli för många.  
  • Buscemi
    Buscemi skrev 2012-06-04 20:04:09 följande:
    Pervers med tanke på ditt nick.
    Hemligt kär i Börje Ahlstedt och har en massa porrfilmer i skåpet. 
  • Kya
    J a d e d skrev 2012-06-04 20:07:12 följande:

Har nu modifierat min avatar enkom för denna trådens skull Drömmer

Du har gjort en bröstop i ukraina för ett par år sen, singel och har lite problem med särskrivning.
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?