• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • Buscemi
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-04 18:20:07 följande:
    Jag då? Får man göra på andra eller är det bara TS som gör?
    Tror alla som skriver i tråden får göra det. 
  • Paksenarrion
    Litet My skrev 2012-06-04 17:17:25 följande:
    En snäll ganska mjuk tjej på ca 25, blond och tycker om katter, barn och blommor...(går på nicket, ser inte riktigt vad din bild föreställer)

Jag då...  ?
    Snäll tjej eller snarare kvinna som närmar sig 40. 1-2 barn. Jobbar mindre för att vara mer med barnen.
    --

Om Mästaren. A know-it-all mystisk kvinna (precis som garbo var, mystisk i varje fall)
  • Vanilla ice queen

Ok, nu fattar jag

Tashie: Kvinna i 45årsåkdern. Bor på landet med sina barn, man och har ett stall med ponnyhästar som hela familjen är intresserade av. Andra intressen är att gå i skogen, baka och ta vara på frukt bär och svamp från naturen där ni bor Stämmer?

• Ceszan
    Du är/vill verka kall utåt men egentligen är du en varm tjej.
    Du gillar kläder/skor/väskor men det behöver inte vara det "senaste".
    Du umgås gärna med dina vänner, och tar ett glas vin :) 
    ♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11, MF maj 12 -
  • Paksenarrion
    Gillar fejk (eftersom vanilla ice var fejk) men eftersom du är tjej har du lagt till queen för att visa att du har skinn på näsan. Inga barn. Använder din skönhet för att lura andra (män) att göra det du egentligen kan göra själv
  • Vanilla ice queen

Ceszan och Paksenarrion: Hahah ooops det är så genomskinligt alltså;) Nädå. Jag har faktigst barn och jag är inget jättefan av kläder skor och väskor men i övrigt var det ju en bra beskrivning hahaha

Screw you guys i'm going home!
  • Mästaren

Jag vill att ni gör det

Jag tror att du har ett yrke som låter mindre kvalificerat än vad det är, du är ensamstående med en femåring och sköter det alldeles utmärkt - att din mamma ställer upp ibland är inget du förväntar dig men tar tacksamt emot. Du är luttrad när det gäller det romantiska, iallafall på ytan, du har helt enkelt stött på en idiot för mycket.

• Bedhead

Jag tror jag framstår som välutbildad och engagerad i samhällsdebatten.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Mästaren
    Bedhead skrev 2012-06-04 18:38:03 följande:

Du arbetar på kontor, med försäkringar. Du är utbildad inom något annat än du arbetar med, mest på grund av du inte var nöjd med lönen i din förra yrkeskarriär. Du klär inte upp dig utan orsak och du tycker väldigt illa om polyester!
  • Vanilla ice queen
    Bedhead skrev 2012-06-04 18:38:03 följande:
    Jag tror att du arbetar som frisör och drömmer om att starta en egen salong men det blir liksom aldrig av. Du har man och barn och bor i lägenhet i en mellanstor stad. Du anser att du har allt egentligen och klurar ibland på varför det känns som du saknar något. Drömmer om äventyr och resor. Du är 35år gammal.
    Screw you guys i'm going home!
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?