• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • Buscemi
    DragonWoman skrev 2012-06-04 18:50:25 följande:
    Vem är jag?

O spar inte på krutet Flört
     Skitsöt tjej i sina bästa år. Har barn. Gillar människor. Men kan bli fruktansvärt arg. 
  • Buscemi

Nu vill jag faktiskt också ha ett omdöme! 

• Helia

Vem är jag ??

Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Vanilla ice queen
    Erica80 skrev 2012-06-04 18:53:06 följande:
    Åh va spännande!

Vad tror ni om mig?
    Kvinna (uppenbarligen 32år), bor i mellansverige och pluggar ekonomi på högskolan. Du har skinn på näsan och vet vad du vill. Dig sätter man sig inte på i första taget. Singel och tänker flytta hem till huvudstaden så fort du är klar med utbildningen. Där har du redan planerat hur livet ska se ut de närmsta åren. Bli klar med utbildningen, hitta en bra partner, köpa lägenhet i innerstan, gifta er skaffa barn. Du är perfektionist ut i fingertopparna. Men i hemligehet kan du ibland känna dig lite ensam men inget du skulle erkäns för någon.
    Screw you guys i'm going home!
  • Paksenarrion

Alltså jag tycker jag har en gullig avatar och nu är jag störtledsen över att ni iggar mig

Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}

• Buscemi
    Paksenarrion skrev 2012-06-04 18:59:01 följande:
    Buscemi, en otålig sak som inte kan stilla sina lustar utan tar allt sex som går att få.

Tungan ute
    Vem är du? Förvånad

Flört
  • Vanilla ice queen
    Buscemi skrev 2012-06-04 18:57:16 följande:
    Nu vill jag faktiskt också ha ett omdöme! 
    Man i 35årsåldern. Separerad och har barn varannan vecka. Du anser i efterhad att du gav dig på familjelivet lite väl tidigt iom att du endast var 22år när du blev pappa. Du har nu studerat till något inom IT och har ett bra jobb och njuter av livet som ungkarl. Varannan vecka kokar du makaroner och steker korv packar gympapåsar medan den andra är det sena jobbkvällar möten jobbresor och after works med polarna som gäller.
    Screw you guys i'm going home!
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?