Inlägg från: Helia |Visa alla inlägg
  • Helia

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Vem är jag ??

Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Helia
    Ceszan skrev 2012-06-04 19:37:01 följande:
    Någon mer som vill tala om för mig vem jag är ;)
    Du är ca 30 år, jobbar med barn och har ett stort hus. Djur är en stor passion i ditt liv och du har två hundar samt en katt=)
    Du vill ha fler barn, helst 2-3 stycken.......... 
  • Helia

Jag vill ju veta vem ni tror att jag är....

• Helia
    tmaw skrev 2012-06-04 19:48:27 följande:
    Kvinna, 25-30 år. Bor i en liten lägenhet med din sambo och en svartvit katt. Tycker om att baka och måla tånaglarna i festliga färger. Försvara gärna svaga människor och tycker att rätt ska vara rätt. Handlar på Ica och pratar alltid glatt med kassabiträdet.
    Ok några rätt hade du=) Bor i hus och inga katter kvar, pratar helst inte med kassabiträdet.... Men resten stämde väldigt bra=)
  • Helia
    Cocacola skrev 2012-06-04 19:59:19 följande:
     Inga fördomar om mig?

Kille, ca 25 år. Jobbar med datorer och älskar att spela cs. Du bor i Malmö och gillar att festa med polarna. Just för tillfället har du ingen tjej men det gör inget för du vet att du kommer ha tid för de senare i livet
  • Helia
    Kya skrev 2012-06-04 20:02:07 följande:
    Mamma till ett barn, en pojke. Du har nytatuerat dig men har även 3 tatueringar till. Du kommer från södra sverige, bor i lägenhet, är någonstans mellan 20-25 och jobbar på en mataffär men är för tillfället föräldraledig.

Du är singel sen några månader tillbaka. 

Haha, har två barn, pluggar, bor i värmland och har 16 tatueringar . Är över 25 och bor i hus med min sambo
  • Helia
    Kya skrev 2012-06-04 20:07:36 följande:
    16?!  shit, jag som tänkte dra till med 7 men tänkte att det skulle bli för många.  

Haha ja det är en del
  • Helia
    tmaw skrev 2012-06-04 20:12:38 följande:
    Jag då?

Man, 30+, fru och 3 barn. Jobbar som snickare men vill utbilda dig till byggnadsingenjör... Din stora last i livet är öl och chips på helgerna och att du alltid måste ha nåt projekt på huset
  • Helia
    FruSen skrev 2012-06-04 20:25:58 följande:
    Åh, vad tror ni om mig då?

Kvinna, snart 35 år. Har ett barn på 14 år. Du gillar att resa och då är det helst mat- och vinresor. Att bjuda vänner på middag gör du då och då, du är ordningsam och fixar det mesta. Din man träffade du på gymnasiet och ni har det bra
  • Helia
    adaeze skrev 2012-06-04 20:40:05 följande:
    jag har bidragit med två omdömen nu, men tror att mitt inlägg när jag bad om omdöme är för långt bak i tråden för att nån ska tänka på det.. men jag vill inte tjata för jag vill inte vara tjatig

Du är en ganska blyg kvinna på 30 år. Har 3 barn och väntar det 4:de. Bor i ett stort hus i norrland, älskar att baka och greja hemma. Mysiga middagar med din man får du nån gång ibland och det uppskattas .
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?