Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Jag då? Får man göra på andra eller är det bara TS som gör?

• Vanilla ice queen

Ok, nu fattar jag

Tashie: Kvinna i 45årsåkdern. Bor på landet med sina barn, man och har ett stall med ponnyhästar som hela familjen är intresserade av. Andra intressen är att gå i skogen, baka och ta vara på frukt bär och svamp från naturen där ni bor Stämmer?

• Vanilla ice queen

Ceszan och Paksenarrion: Hahah ooops det är så genomskinligt alltså;) Nädå. Jag har faktigst barn och jag är inget jättefan av kläder skor och väskor men i övrigt var det ju en bra beskrivning hahaha

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Bedhead skrev 2012-06-04 18:38:03 följande:
    Jag tror jag framstår som välutbildad och engagerad i samhällsdebatten.
    Jag tror att du arbetar som frisör och drömmer om att starta en egen salong men det blir liksom aldrig av. Du har man och barn och bor i lägenhet i en mellanstor stad. Du anser att du har allt egentligen och klurar ibland på varför det känns som du saknar något. Drömmer om äventyr och resor. Du är 35år gammal.
  • Vanilla ice queen
    Mästaren skrev 2012-06-04 18:36:03 följande:
    Jag vill att ni gör det

Jag tror att du har ett yrke som låter mindre kvalificerat än vad det är, du är ensamstående med en femåring och sköter det alldeles utmärkt - att din mamma ställer upp ibland är inget du förväntar dig men tar tacksamt emot. Du är luttrad när det gäller det romantiska, iallafall på ytan, du har helt enkelt stött på en idiot för mycket.

Haha stämde ganska bra. Har en 5åring (samt en 3åring och en 7åring) varannan vecka men är inte luttrad på det romantiska helt färsk faktigst men jo en idiot för mycket har jag stött på
  • Vanilla ice queen
    puss skrev 2012-06-04 18:47:31 följande:
    är jag med eller?