Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Jag då? Får man göra på andra eller är det bara TS som gör?

• Vanilla ice queen

Ok, nu fattar jag

Tashie: Kvinna i 45årsåkdern. Bor på landet med sina barn, man och har ett stall med ponnyhästar som hela familjen är intresserade av. Andra intressen är att gå i skogen, baka och ta vara på frukt bär och svamp från naturen där ni bor Stämmer?

• Vanilla ice queen

Ceszan och Paksenarrion: Hahah ooops det är så genomskinligt alltså;) Nädå. Jag har faktigst barn och jag är inget jättefan av kläder skor och väskor men i övrigt var det ju en bra beskrivning hahaha

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Bedhead skrev 2012-06-04 18:38:03 följande:
    Jag tror jag framstår som välutbildad och engagerad i samhällsdebatten.
    Jag tror att du arbetar som frisör och drömmer om att starta en egen salong men det blir liksom aldrig av. Du har man och barn och bor i lägenhet i en mellanstor stad. Du anser att du har allt egentligen och klurar ibland på varför det känns som du saknar något. Drömmer om äventyr och resor. Du är 35år gammal.
  • Vanilla ice queen
    Mästaren skrev 2012-06-04 18:36:03 följande:
    Jag vill att ni gör det

Jag tror att du har ett yrke som låter mindre kvalificerat än vad det är, du är ensamstående med en femåring och sköter det alldeles utmärkt - att din mamma ställer upp ibland är inget du förväntar dig men tar tacksamt emot. Du är luttrad när det gäller det romantiska, iallafall på ytan, du har helt enkelt stött på en idiot för mycket.

Haha stämde ganska bra. Har en 5åring (samt en 3åring och en 7åring) varannan vecka men är inte luttrad på det romantiska helt färsk faktigst men jo en idiot för mycket har jag stött på
  • Vanilla ice queen
    puss skrev 2012-06-04 18:47:31 följande:
    är jag med eller?
    40årig kvinna som bor i radhus i ytterkanten av en mindre stad. Du har barn och sambo och en amerikanare som ni gillar att åka ut och crusa med på sommrarna. Du jobbar som undersköterska på ett äldreboende och trivs ok med det. Du är nöjd med ditt liv, du och din sambo har humor och är som gjorda för varanda och är duktiga på att njuta av livet här och nu. 
  • Vanilla ice queen
    DragonWoman skrev 2012-06-04 18:50:25 följande:
    Vem är jag?

O spar inte på krutet Flört
    Du är en pojkflicka som gillar tatueringar, bilar, peircingar och sånt. Du är 22år gammal och gick fordon på gymnasiet men jobbar nu som personlig assistent. Du bor lite högre upp i sverige typ i Hudiksvall. Du och din sambo funderar på att skaffa barn men är just nu väldigt nöjda med livet tillsamans med er älskade vovve.
  • Vanilla ice queen
    Erica80 skrev 2012-06-04 18:53:06 följande:
    Åh va spännande!

Vad tror ni om mig?
    Kvinna (uppenbarligen 32år), bor i mellansverige och pluggar ekonomi på högskolan. Du har skinn på näsan och vet vad du vill. Dig sätter man sig inte på i första taget. Singel och tänker flytta hem till huvudstaden så fort du är klar med utbildningen. Där har du redan planerat hur livet ska se ut de närmsta åren. Bli klar med utbildningen, hitta en bra partner, köpa lägenhet i innerstan, gifta er skaffa barn. Du är perfektionist ut i fingertopparna. Men i hemligehet kan du ibland känna dig lite ensam men inget du skulle erkäns för någon.
  • Vanilla ice queen
    Buscemi skrev 2012-06-04 18:57:16 följande:
    Nu vill jag faktiskt också ha ett omdöme! 
    Man i 35årsåldern. Separerad och har barn varannan vecka. Du anser i efterhad att du gav dig på familjelivet lite väl tidigt iom att du endast var 22år när du blev pappa. Du har nu studerat till något inom IT och har ett bra jobb och njuter av livet som ungkarl. Varannan vecka kokar du makaroner och steker korv packar gympapåsar medan den andra är det sena jobbkvällar möten jobbresor och after works med polarna som gäller.
  • Vanilla ice queen
    Paddil skrev 2012-06-04 19:13:58 följande:
    Jag då, jag då! Vem är jag?
    Kvinna snart 30 år. Du har inte haft någon direkt tur hos det motsatta könet mest pga att du inte haft något dirkt intresse men du väntar på att drömprinsen ska komma in i dit liv. Du älskar djur och har både fåglar, hund och kaniner. Du pysslar både med agilety och kaninhoppning. Du jobbar som barnskötare på en förskola och är otroligt omtyckt av barnen för att du är en varm människa som värnar om andra. 
  • Vanilla ice queen
    Ceszan skrev 2012-06-04 19:37:01 följande:
    Någon mer som vill tala om för mig vem jag är ;)
    Kvinna 33år, förskolelärare. Bor i villa med en man som jobbar som snickare. Du gillar att scrapa och har alltid varit lite präktig. På sommrarna sitter ni ofta med grillen på altanen (som din man har bygt) och sippar rose medans barnen leker i vatten spridaren och ni har sjukt bra gransämja där ni bor. Ja ni har två bilar också. En ford focus och en renaut cleo. Praktiska billiga bra bilar enligt er. I sommar ska ni vara lite galna och ha barnvakt för att gå på bruce springstenkonsert.
  • Vanilla ice queen
    pappandreo skrev 2012-06-04 19:27:25 följande:
    Vem är jag? :))
    Du är 25år nygift med din stora kärlek. Ni har två små döttrar. Du kommer från chile och älskar att laga mat. Du jobbar på lager och kör truck och din flickvänn är föräldraledig och drömmer om att studera till sjuksköterska efter hon varit föräldraledig. Du drömmer om att ni ska bygga ett hus i framtiden när hon är klar med sin utbildning.
  • Vanilla ice queen
    Nyfiken gul skrev 2012-06-04 19:45:18 följande:
    Och vad säger ni om mig då?
    Kvinna i 40årsåldern. Du har lärt dig att fånga dagen och uppskatta de små skarerna i livet. Du har lärt dig den hårda vägen men har vuxit som människa pga det. Du bor nu i hus med din make och era barn. Du jobbar på IKEA och trivs som fisken med det. Du har några extrakilon du vill bli av med vilket du gör genom skogspromenader med din hund  (känns som det är en tax) men är lite maniana maniana med det för vem bryr sig egentligen. Du njuter hellre av en god bit mat och är nöjd precis som du är.
  • Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-06-04 19:59:19 följande:
     Inga fördomar om mig? Förvånad
    Vet för mycket för att få ihop ngt bra
  • Vanilla ice queen
    Kya skrev 2012-06-04 20:02:57 följande:
    Vem är jag?
    Du är en liten och nätt kvinna med mörkt rakt hår i page. Du har skin på näsan och är född i skorpionens tecken (vilket du även tatuerat in i svanken. Du säger ofta inte särskilt mycket men när du väl öppnar munnen är det välgenomtänkt. Du förundras ofta över hur korkade en del människor kan vara. Du är 32år, bor i en lite bostadsrätt i centrala göteborg och jobbar som bibliotekarie. Någon gång i framtiden tänker du skaffa hela svensson paketet med man och barn men just nu trivs du bäst med dig själv.
  • Vanilla ice queen
    hellokill3r skrev 2012-06-04 20:16:35 följande:
    Vem är jag då?
    23årig kvinna som studerar lösa kurser på högskolan för att du inte vet vad du vill bli. Vill börja baka bebis nu bums men din sambo vill vänta lite. Ni bor i en två i ett område lite utanför stan (mellanstor stad) . Du gillar att pyssla hemma, laga mat, baka och gå på små skogspromenader och stannar ibland upp när du ser barn i lekparken och känner en sting av längtan tills du också får stå där.
  • Vanilla ice queen
    PolyPond skrev 2012-06-04 20:23:39 följande:
    ni får analysera mitt tveksamma nick också.
    Man i 27årsåldern. Är riktigt kulturig och lyssnar på subpopband och drömmer om att åka till seattle och gå på små konserter och kolla vart Curt Kobain bodde. Du behöver inte glasögon egentligen men har köpt dig ett par feta Jarvis Cockerbågar för att det hör till. Du funderar på att börja studera literaturhistoria på högskolan och sen skulle du vilja lära dig att spela gitarr. 
  • Vanilla ice queen
    Mästaren skrev 2012-06-04 20:36:52 följande:
    Ett allmänt omdöme som inte har med nick och bild att göra utan går på personerna:
    Alla som bara tigger omdöme men inte gör en ansats att själva bidra med omdöme är skittråkiga.
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?