Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Någon som vet hur länge man brukar ha avslag? Har helt glömt sedan sonen. Är det någon skillnad om man gjort snitt? Jag har inte blött alls på två dagar nu men kan det redan vara klart verkligen? Enya är 8 dagar å förlossnings läkaren sa vid utskrivningen att man brukar blöda 6-10 veckor men det känns ju väldigt länge
Elias är 4 veckor på onsdag och jag "blöder" inte utan mest ljusa flytningar nu som nästan är borta. Tog 4 veckor sist med minns jag. Är nog ganska olika de där skulle jag tro.
Jag är på 2:an på blöjor och jag har provat både Libero och Pampers men gillar pampers bäst. Libero läcker för mig dagligen. Får dels utslag och blir JÄTTEvarm i Liberos blöjor.
Mina blödningar har nästan försvunnit helt. 3 v i morgon.
Kan bara säga att vara mamma är det bästa som finns !!! Kan bara titta på min lille kille och börja gråta för han e det finaste som finns !!! Underbart !! *kärlek*
Någon som har några bra tips på hur man går ner graviditetskilon ? =)
Drick mycket vatten, ät nyttigt o ofta, ut o gå massvis, vila när du kan... Mat, vätska, sömn o motion är viktigt :)
Åh! De är så svårt innan men lär sig vad han vill, blir så ledsen och frustrerad!
Imorgon är de återbesök, hoppashoppas att han går upp i vikt..