• Svar på tråden Juni-barnen
  • IdaElinLivia040611

Jag samsover med Luca nu i början innan man kan börja se ett ät mönster och amningen kommit igång. Vid 3-4 veckor tycker jag man kan börja få in rutiner och då ska jag försöka ha honom i egen säng. I alla fall första sovpasset.

Än så länge har nätterna varit mycket amma lite sömn...Tungan ute , i natt åt han 23:30 sen 02:30, 05:30, 07:30 och det tar typ 30 min varje gång så väldigt upphackad sömn. Men är ganska säker på att det blir bättre när han får i sig ordentligt med mat. 

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120615
  • MissFörstånd

Sitter och tittar på foton på era fina bebisar och kan ändå inte förstå att vi kommer ha en liten här snart! Helt ofattbart även om man gjort det en gång redan

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • IdaElinLivia040611
    FiaA87 skrev 2012-06-18 10:12:27 följande:
    Usch jag är så irriterad på Liberos blöjor! 3 st har "läckt" inatt.. Hela sängen helt nerkissad!! Pampers passar Elbin 10 ggr bättre! Är det ngn av er som märker skillnad? Har börjat få riktigt ont i mitt högra bröst när jag ammar nu. Det är sår som blöder, har inte haft det innan. Det gör så jääkla ont:(
    Använder bara Pampers när det gäller newborn, senare har jag använt både Libero och Pampers men när det gäller första är Pampers klart bäst tycker jag:)
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120615
  • FiaA87

Jag håller med;) Pampers har aldrig läckt.. Lillkillen sover i vår säng! Han vaknar hela tiden när han sover själv, men snart får Vi nog testa att lägga honom i sin egen säng!!!

• Havsjungfrun

I fredags morse kom vår Lill-Skrutt. Han föddes kl. 02.01 och var 50 cm lång och vägde 4525 g. Det blev en ganska så snabb och lite dramatisk förlossning men vi mår bra och kom hem igår. En August blev det!

• Baby1112

Har omvänt blöjproblem. Pampers funkar inte alls utan bara läcker. Så vi kör Libero. Men vi får väl se vilka som passar bäst när han faktiskt vuxit i någon blöja... :)

• Cataleya

Tycker också precis tvärtom, vi hade ett paket pampers men Den läckte och hon fick värme utslag, nu kör vi bara libero och de sitter som en smäck :) att det kan vara så olika.

• zenoble

Samma här.. Pampers läcker så kör bara på libero! Det är nog väldigt individuellt det där..

• Elvis Mamma

Har också problem med pampers som läcker å ger utslag så vid nästa blöjköp blir det libero

• lycka 4

Har kört libro m alla barnen, mina har fått utslag av pampers

Svar på tråden Juni-barnen