Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Det bröts visst... Då var han 6 timmar gammal. Låg i kuvös med cpap så jag kunde inte hålla honom. Jag rullades upp igen och de kommande dagarna rullades jag ner ungefär 2 gånger om dagen. Efter två dagar klarade jag av o sitta i rullstol och då fick jag äntligen hålla honom. Han behövde sola så det blev bara en kort stund. Efter 5 dagar fick jag flytta ner till neo och efter 8 dagar flyttade han in till mig. Efter tre veckor, totalt 14 dagars solande och en blodtransfusion så fick vi äntligen åka hem.
Zvartaliljan - fy fan rent ut sagt! Varför lyssnade de inte på dig? Har en bekant också som kände hela snittet men de trodde inte på henne. Om jag vore du skulle jag kontakta patientnämnden när du är lite piggare. Så får det inte gå till!
Elvis mamma: Letade som en galning efter gillaknappen! ;)
Superhärligt kort!!
Jag ryser när jag läser det om snittet, så himla obehagligt. Kan inte ens föreställa mig hur det kändes! När du inte hade den bedövningen som du skulle. Hoppas du glömt det onda lite nu och tur att det slutade lyckligt! Usch det gör ont i min mage nu. Hur är det med såret där de snittade?
Elvismamma: så fina!!
Zvartaliljan: fy vad hemskt att behöva känna alltihop!!! Lidet med dig! Tur att allt gick bra ändå!
Tullamulla: känner igen känslan. Jag fick ett urakut snitt och blev sövd. Träffade inte min son förrän fyra timmar efter han föddes och då var jag helt dåsig av all morfin. Men de var snälla och väntade med att väga Och mäta honom till vi kom tillbaka till fl efter uppvaket. Fick även smörgås brickan då. Sex timmar efter han föddes, men ändå! :)