• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Anonym
    Trust me skrev 2012-05-14 21:57:38 följande:

Är det verkligen så man talar om sin partners kropp. Hur tror du han känner för att vara naken i närheten av dig?

Med en sån kukäcklad partner så ser han nog till att få sitt på annat håll av någon som gillar hans kuk.
  • Trust me
    Anonym (räven) skrev 2012-05-14 21:59:00 följande:
    Min känner sig hur bra som helst. Han tycker inte själv den är så himla vacker men den fyller sitt syfte, det tycker vi båda.

Till skillnad från (me too) så tycker du din mans är sexig.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (räven)
    Trust me skrev 2012-05-14 22:03:04 följande:
    Till skillnad från (me too) så tycker du din mans är sexig.
    Njae. Jag kan tycka att paketet väl paketerat är sexigt men det finns andra delar på hans kropp som jag verkligen tycker är sexiga.

Inte går min man omkring och tänker att frugans mus är det sexigaste som finns, knappast. Han gillar min rumpa, mina bröst, mitt ansikte. Fittan är bonus typ
  • Anonym
    Anonym (räven) skrev 2012-05-14 22:05:12 följande:
    Njae. Jag kan tycka att paketet väl paketerat är sexigt men det finns andra delar på hans kropp som jag verkligen tycker är sexiga.

Inte går min man omkring och tänker att frugans mus är det sexigaste som finns, knappast. Han gillar min rumpa, mina bröst, mitt ansikte. Fittan är bonus typ

Hur kan du veta vad han tänker på? Tror du han skulle säga att han går runt och tänker på din mus?
  • Trust me
    Anonym (räven) skrev 2012-05-14 22:05:12 följande:

Men det är enorm skillnad på att INTE tänka att den är sexig och ha åsikten att den är äcklig bara den anas genom byxtyg.
  • Anonym (Me too)
    Trust me skrev 2012-05-14 21:57:38 följande:

Är det verkligen så man talar om sin partners kropp. Hur tror du han känner för att vara naken i närheten av dig?

Jag vet att han inte bryr sig för jag älskar honom och hans kropp, men kuken som undantag... Men jag pratade inte om min mans kuk specifikt, jag menade rent generellt...
  • Anonym
    Helia skrev 2012-05-13 17:54:12 följande:
    Bli lesbisk istället....
    är ingenting man blir, man ÄR!<3<3
  • Trust me
    Anonym (Me too) skrev 2012-05-14 22:13:48 följande:

Jag vet att han inte bryr sig för jag älskar honom och hans kropp, men kuken som undantag... Men jag pratade inte om min mans kuk specifikt, jag menade rent generellt...

Det där har du ingen aning om. Män gnäller ofta inte som kvinnor om någon är kritisk mot deras kroppar men inuti kan det svida rejält. Ledsen men du är faktiskt fruktansvärt okänslig.
  • ätmergröt

Haha. Snoppar är äckliga. Läste precis högt för mina kollegor. Dom gapskattade. Get over it tjejer. När jag var bra mycket yngre tyckte jag fittor var småäckliga, men det var mest för att det var okänd mark. Nu är det fina grejer.

• Anonym (Heja bulan)

När jag var yngre så tyckte jag att dom bara såg äckliga ut. Men idag så kan jag komma på mig själv att jag kollar män i skrevet. Stora fina bulor är aldrig fel. Finns inget finare än när min man kommer ut nyduschad, naken och den bara hänger där. Heja kuken!!!

Svar på tråden Snoppar är äckliga..