• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Jenny Penny01
    Anonym (Me too) skrev 2012-05-14 19:42:54 följande:

Du är inte ensam, jag tycker också att kukar är äckliga... Och jag är 31...

Vad är det som är så äckligt med dom?
    Tycker dom är vackra att se på, Mysigare att ha i munnen 
  • PrimitivMan

Jag får en bild i mitt huvud av en kvinna som ser en kuk och skriker "Usch! Så hemskt! Hjälp"

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Jenny Penny01
    PrimitivMan skrev 2012-05-14 21:00:56 följande:
    Jag får en bild i mitt huvud av en kvinna som ser en kuk och skriker "Usch! Så hemskt! Hjälp"
  • Anonym
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-13 17:27:31 följande:
    Ja jag är hetero tror jag. I alla fall så tänder jag inte på att vlija ligga med en tjej.

Asså, snoppen kan väl vara bra till sex men bara då. Annars så blir jag bara äcklad när jag ser bulor och att män har dem. Vore så enklare om man inte såg att dem hade en.  
    Hmm men vad skulle du göra säga och tänka om nu en psykolog eller liknande säger att du med all sannolikhet är homosexuell för att du tycker som du gör?  Eller åtmistone har en sådan läggning för att kunna bli det. Skulle du känna dig lyckligare och mer tillfredställd som människa då?

Nåja killen mannen är ju så mycket mer än snoppen!   
  • Anonym (ingen kukvän)

Nej vad är det för vackert med en kuk? Nej tack....Jag kan bli kåt av att se min mans kuk då den står för att han tänder på mig och jag tycker han är skön at känna inuti mig. Men att se en kuk i slakt tillstånd eller bulor utanpå byxorna....icke ett dugg upphetsande och bilder på en kuk som har stånd påverkar mig inte det minsta. Endast om det är min man och jag vet jag får knulla med honom.

• Anonym (TM)
    Millicent skrev 2012-05-14 20:59:16 följande:

Haha! Det ingick väl aldrig i uppdraget?

Nej det var inte riktigt hela sanningen... men på det hela taget stämmer det hyfsat. :-*

Det var nog kanske något för vecka två om inte vecka ett gått så bra. Solig

Tror det värmande till K i princip är klart.
  • Anonym

Kan tycka att kukar kan vara både vackra och fina och framförallt är de fascinerande.

• Anonym (Me too)
    Jenny Penny01 skrev 2012-05-14 21:00:16 följande:
    Vad är det som är så äckligt med dom?
    Tycker dom är vackra att se på, Mysigare att ha i munnen 

De är bara creepy... Och jag tycker att smaken är äcklig, även om den är nytvättad... En kuk är inte estetiskt vacker, den ser bara malplacerad ut och hänger och dinglar... 

Och ja jag lever tillsammans med en man...
  • Trust me
    Anonym (Me too) skrev 2012-05-14 21:52:34 följande:

De är bara creepy... Och jag tycker att smaken är äcklig, även om den är nytvättad... En kuk är inte estetiskt vacker, den ser bara malplacerad ut och hänger och dinglar... 

Och ja jag lever tillsammans med en man...

Är det verkligen så man talar om sin partners kropp. Hur tror du han känner för att vara naken i närheten av dig?
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (räven)
    Trust me skrev 2012-05-14 21:57:38 följande:
    Är det verkligen så man talar om sin partners kropp. Hur tror du han känner för att vara naken i närheten av dig?
    Min känner sig hur bra som helst. Han tycker inte själv den är så himla vacker men den fyller sitt syfte, det tycker vi båda.
Svar på tråden Snoppar är äckliga..