• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Cecese
    sextiotalist skrev 2012-05-15 10:14:29 följande:
    Nåja, alla är vi olika, jag hade aldrig fixat att leva med en man som behövde snoppbekräftelse hela tiden. Min sambo har inga behov av att bli tagen på snoppen hela tiden. Han hade garanterat blivit rätt irriterad istället. På samma sätt som jag blir irriterad när en karl skall ta en på brösten eller mellan benen, absolut det bästa sättet att få mig avtänd
    Vilken tur att vi är olika. Jag går igång som f*n på att killen kommer och ger mej en het kyss och samtidigt smeker mina bröst eller smeker över rumpan och om jag har kjol så kanske även innanför. 
  • Millicent
    Anonym (TM) skrev 2012-05-14 21:49:43 följande:
    Det var nog kanske något för vecka två om inte vecka ett gått så bra. Solig

Tror det värmande till K i princip är klart.
    Fan vad rart!
    Vi kan väl höras på icke arbetstid, nu har jag lunch och måste springa och äta.
  • Tom Araya

TS är antingen lagd åt andra hållet eller så är hon typen med svans och stor näsa.

• lykantrophona
    sextiotalist skrev 2012-05-15 10:14:29 följande:
    Nåja, alla är vi olika, jag hade aldrig fixat att leva med en man som behövde snoppbekräftelse hela tiden. Min sambo har inga behov av att bli tagen på snoppen hela tiden. Han hade garanterat blivit rätt irriterad istället. På samma sätt som jag blir irriterad när en karl skall ta en på brösten eller mellan benen, absolut det bästa sättet att få mig avtänd
    Jag är precis tvärtom. Jag vill gärna ha mer smek på brösten som inte ens nödvändigtvis leder till sex, men bara kåtar upp mig lite... Och min kille har inget emot att jag är fascinerad av hans kuk.

Jag kan förstå ifall man helt enkelt inte ser kuken som en så mycket mer erotisk kroppsdel än typ läppar eller händer, men jag har väldigt svårt för de heterosexuella (?) kvinnor som blir äcklade av snoppar? Hur kan de ha sex med män då? Känns lite barnsligt, typ som när barn pratar om tjejbaciller, eller tycker det verkar äckligt när vuxna "gör barn". Sen får man sin egen sexlust och låter den sudda bort gamla äckelkänslor.
  • Anonym

Människokroppen är både vacker och groteskt kan man ju säga. Antar att det är något som kommer bli mer naturligt för dig med tiden. Gör inte kukar till något komplicerat... Fokusera på hur mycket njutning dom kan ge dig istället!

• Än tjäj

Nej, du är inte ensam TS... Fattar fan inte grejen varför penisar är så häftiga? Vaginor är häftiga...

• Anonym (A)

Håller med kukar är äckliga och fula. 

• Anonym (J)

Nej, däremot är tjejer det enligt mig. Geggigt och slemmigt. 

• Anonym (J)

Förstår inte hur man kan äcklas sv det om man är hetero? Är man verkligen det då 

Svar på tråden Snoppar är äckliga..