• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Helia
    sextiotalist skrev 2012-05-15 07:24:36 följande:
    Men behöver inte ha byxor som sitter tight, svårare än så är det inte.

Jag var tvungen ingår att småkolla, de flesta män jag såg hade byxor som inte framhävde paketet. 

Nej alla bär de kläder som känns bäst. Jag syftade enbart till den specifika reklamen
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Anonym (ha ha)

Shit.. Jag kan bara säga att jag känner mig lyckligt lottad som inte har en fru med syn på snoppar som många här har, känns nästan som ett F!-forum Hade t.o.m. varit tråkig med en fru som tycker den är intetsägande, min går igång på snoppen och älskar att ta på den i tid och otid, hon frågar ibland om jag tycket det är jobbigt att hon inte kan låta bli, -Nej det är heeelt ok..

• sextiotalist
    Anonym (ha ha) skrev 2012-05-15 10:07:41 följande:
    Shit.. Jag kan bara säga att jag känner mig lyckligt lottad som inte har en fru med syn på snoppar som många här har, känns nästan som ett F!-forum Hade t.o.m. varit tråkig med en fru som tycker den är intetsägande, min går igång på snoppen och älskar att ta på den i tid och otid, hon frågar ibland om jag tycket det är jobbigt att hon inte kan låta bli, -Nej det är heeelt ok..
    Nåja, alla är vi olika, jag hade aldrig fixat att leva med en man som behövde snoppbekräftelse hela tiden. Min sambo har inga behov av att bli tagen på snoppen hela tiden. Han hade garanterat blivit rätt irriterad istället. På samma sätt som jag blir irriterad när en karl skall ta en på brösten eller mellan benen, absolut det bästa sättet att få mig avtänd
  • Anonym (Har kuk!)
    sextiotalist skrev 2012-05-15 10:14:29 följande:
    Nåja, alla är vi olika, jag hade aldrig fixat att leva med en man som behövde snoppbekräftelse hela tiden. Min sambo har inga behov av att bli tagen på snoppen hela tiden. Han hade garanterat blivit rätt irriterad istället. På samma sätt som jag blir irriterad när en karl skall ta en på brösten eller mellan benen, absolut det bästa sättet att få mig avtänd
    Men nu var det väl inte mannen som behövde bekräftelse? Det var ju hans fru som "går igång på snoppen och älskar att ta på den i tid och otid".
  • Anonym (ha ha)
    Anonym (Har kuk!) skrev 2012-05-15 10:22:14 följande:
    Men nu var det väl inte mannen som behövde bekräftelse? Det var ju hans fru som "går igång på snoppen och älskar att ta på den i tid och otid".
    Rätt uppfattat.
  • sextiotalist
    Anonym (Har kuk!) skrev 2012-05-15 10:22:14 följande:
    Men han skrev att han tycker att det skulle vara tråkigt med en kvinna som inte var intresserad  av hans snopp.
  • Anonym (LoveIt)

Jag älskar min sambos kuk! Jag kan inte låta bli att ta på den, smeka, pussa och suga!
    Jag kan verkligen inte förstå hur man kan tycka att snoppar är äckliga?

Det ända som jag kan tycka är lite småäckligt är när killar har på sig tajts, typ cykelbyxor, så att man ser hela paketet, det känns lite ofrächt. 
    Eller när de har på sig tajta små badbyxor.... 

• Krafs

Ts, har du funderat på varför du känner så?
    Är det något i din bakgrund som triggar äckelkänslorna? 

• Anonym (Har kuk!)
    sextiotalist skrev 2012-05-15 10:44:01 följande:
    Men han skrev att han tycker att det skulle vara tråkigt med en kvinna som inte var intresserad  av hans snopp.
    *L* Ja, men det behöver ju inte nödvändigtvis betyda att han behöver "snoppbekräftelse hela tiden". Jag själv skulle tycka att det var väldigt tråkigt med en kvinna som inte gillar mitt kön, ser det som en tillgång, gillar att pilla på det ibland etc. Det betyder ju inte att jag menar att hon ständigt ska gå omkring och kommentera min bula, pilla på den så fort vi sitter i soffan eller ligger i sängen, alltid vilja ge mig oralsex eller vad det nu kan vara. Det betyder ju bara att jag gillar den bekräftelsen i måttlig mängd och vid passande tillfällen. Det anser jag ryms inom definitionen för en normal sexuell läggning.

Det är ju stor skillnad på en kvinna som helst inte vill veta att snoppar finns och en som uppskattar dem för det de är användbara till utan att gå omkring och sukta dagarna i ända.
  • Anonym (ha ha)
    sextiotalist skrev 2012-05-15 10:44:01 följande:
    Också rätt uppfattat. Men det är inte samma sak som att jag behöver snoppbekräftelse.
Svar på tråden Snoppar är äckliga..