• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • sextiotalist
    Helia skrev 2012-05-15 06:47:07 följande:

När du skriver framhäva paketet tänker jag på Beckhams nya kalsongreklam... Karln är snygg men fan va töntigt det såg ut!
    Visst ser det töntigt ut, men å andra sidan, det finns där det finns och går inte att trolla bort.
  • Trust me

Den här tråden är bara ytterliggare ett exempel på att kvinnor inte besitter någon EQ, empatisk förmåga eller sensibilitet som särskiljer dem från män på ett positivt sätt.

Tråden lyckas heller inte motbevisa myten att kvinnor är en gnutta sämre inom det logiska tänkandet och har svårt att hålla en konsekvent linje genom flera tankar.

Varför är jag ens på kvinnornas flashback? 

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym
    Trust me skrev 2012-05-15 06:51:41 följande:
    Den här tråden är bara ytterliggare ett exempel på att kvinnor inte besitter någon EQ, empatisk förmåga eller sensibilitet som särskiljer dem från män på ett positivt sätt.

Tråden lyckas heller inte motbevisa myten att kvinnor är en gnutta sämre inom det logiska tänkandet och har svårt att hålla en konsekvent linje genom flera tankar.

• sextiotalist
    Trust me skrev 2012-05-15 06:51:41 följande:

Eller är det så att ni än en gång kommer ner på jorden och får svart på vitt att er snopp inte är så fantastisk som ni gärna vill tro.

Det är inte bara en gång killar försökt ragga på en genom att förklara att de har en stor sak därnere, man bara suckar.

En mans sexigaste, enligt mig, egenskaper är hans intellekt, hans utstrålning och sättet att föra sig. Hans snopp är bara bra vid ett tillfälle, det är när man älskar, men egentligen bara ett redskap. Det är inte snoppen man älskar med, utan mannen.     
  • Anonym (Har kuk!)
    sextiotalist skrev 2012-05-15 06:57:59 följande:
    Eller är det så att ni än en gång kommer ner på jorden och får svart på vitt att er snopp inte är så fantastisk som ni gärna vill tro.

Det är inte bara en gång killar försökt ragga på en genom att förklara att de har en stor sak därnere, man bara suckar.

En mans sexigaste, enligt mig, egenskaper är hans intellekt, hans utstrålning och sättet att föra sig. Hans snopp är bara bra vid ett tillfälle, det är när man älskar, men egentligen bara ett redskap. Det är inte snoppen man älskar med, utan mannen.     
    Men bara för att man tycker det är en omogen och neurotisk hållning att tycka att snoppar är äckliga och att de inte ska synas utom när man ska ha sex med sin egen partner så innebär det ju inte att man anser att kvinnor ska avguda snoppar.

Ta det lite lugnt och acceptera faktum, helt enkelt. Visst finns det uppenbarligen gott om killar som tror att just deras snopp är Guds gåva till kvinnorna, men det finns minst lika gott om sansade män som har en sund inställning till sitt kön.
  • sextiotalist
    Helia skrev 2012-05-15 06:56:03 följande:

Fattar inte hur han kan få den att ligga på tvären och se ut som att det skulle finnas en korv med risgrynsgröt innanför

Men behöver inte ha byxor som sitter tight, svårare än så är det inte.

Jag var tvungen ingår att småkolla, de flesta män jag såg hade byxor som inte framhävde paketet. 
  • sextiotalist
    Anonym (Har kuk!) skrev 2012-05-15 07:17:30 följande:
    Men bara för att man tycker det är en omogen och neurotisk hållning att tycka att snoppar är äckliga och att de inte ska synas utom när man ska ha sex med sin egen partner så innebär det ju inte att man anser att kvinnor ska avguda snoppar.

Ta det lite lugnt och acceptera faktum, helt enkelt. Visst finns det uppenbarligen gott om killar som tror att just deras snopp är Guds gåva till kvinnorna, men det finns minst lika gott om sansade män som har en sund inställning till sitt kön.
    Absolut, jag lever med en sådan man. Nu tillhör jag inte de som säger att de är äckliga, utan jag tycker bara de är intetsägande. Men däremot så tycker jag det är löjligt när vissa (ja, jag har träffat de män/killar också), som gärna vill framhäva detta organ. Ett ex till mig trodde seriöst att kvinnor valde män efter paketet (ja, han var intelligent också, men patetiskt)

Det finns inget mer avtändande än när en man försöker ragga upp en genom att stöta med hela paketet på en. 
  • Anonym (Har kuk!)
    sextiotalist skrev 2012-05-15 07:27:39 följande:
    Absolut, jag lever med en sådan man. Nu tillhör jag inte de som säger att de är äckliga, utan jag tycker bara de är intetsägande. Men däremot så tycker jag det är löjligt när vissa (ja, jag har träffat de män/killar också), som gärna vill framhäva detta organ. Ett ex till mig trodde seriöst att kvinnor valde män efter paketet (ja, han var intelligent också, men patetiskt)

Det finns inget mer avtändande än när en man försöker ragga upp en genom att stöta med hela paketet på en. 
    *L* Ja, det är patetiskt. Det är ju också märkligt hur vissa män kan ha en vit fläck i sin intelligens just på den punkten!
  • HelenN

Nja äcklig tycker ju inte jag att den är. Dock är den ju kanske inte heller jättesnygg, men jag tänker på hur mycket kul man kan ha med den och tycker om den ändå! Skrattande

• sextiotalist
    Anonym (Har kuk!) skrev 2012-05-15 08:04:34 följande:
    *L* Ja, det är patetiskt. Det är ju också märkligt hur vissa män kan ha en vit fläck i sin intelligens just på den punkten!
    Visst är det, men det finns kvinnor av den sorten också. Som tror att män väljer kvinnor efter storlek på brösten (ja självklart finns det män som gör det och kvinnor som väljer män efter storlek på paketet)
Svar på tråden Snoppar är äckliga..