• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Anonym (räven)
    Anonym skrev 2012-05-14 22:09:50 följande:
    Hur kan du veta vad han tänker på? Tror du han skulle säga att han går runt och tänker på din mus?
    För att vi har ett öppet äktenskap där vi kan diskutera sånt här. Vi har pratat om min fitta, den är erotisk inte sexig per se.

Den blir sexig för att den sitter på mig och i vissa specifika situationer.
  • Anonym (räven)
    Trust me skrev 2012-05-14 22:10:45 följande:
    Men det är enorm skillnad på att INTE tänka att den är sexig och ha åsikten att den är äcklig bara den anas genom byxtyg.
    Är det? Jag tycker det är äckligt att se andras paket, jag vill inte heller att min man visar upp sin.

Skulle inte gilla om kvinnor gjorde det heller.
  • Anonym

Som heterosexuell man ser jag inget estetiskt tilltalande med en penis men jag tycker nog det är jäkligt praktiskt jämfört med alternativet. :)

• KimPossible
    Anonym skrev 2012-05-14 23:24:47 följande:
    Som heterosexuell man ser jag inget estetiskt tilltalande med en penis men jag tycker nog det är jäkligt praktiskt jämfört med alternativet. :)

Ha, jag ta.kyrkan just skriva att det inte alltid är snyggt med könsorgan, men de är satans trevliga och praktiskt användbara ibland.
  • KimPossible
    KimPossible skrev 2012-05-14 23:42:41 följande:
    Ha, jag ta.kyrkan just skriva att det inte alltid är snyggt med könsorgan, men de är satans trevliga och praktiskt användbara ibland.

Men kan nån ta bort T9 från telefonen?!

Ja, jag.*ordnar*
  • Anonym

damn tjejen ! min pojkväns snopp är det bästa jag vet när vi ska sova och skedar brukar han lägga den mellan mina ben för att jag älskar att känna att den ligger där ! jag är galen i den helt enkelt 

• Anonym (Me too)
    Trust me skrev 2012-05-14 22:18:45 följande:

Det där har du ingen aning om. Män gnäller ofta inte som kvinnor om någon är kritisk mot deras kroppar men inuti kan det svida rejält. Ledsen men du är faktiskt fruktansvärt okänslig.

Jodå vi är väldigt öppna mot varandra och pratar om allt... Och det är inte så att jag säger till honom konstant att jag tycker att kukar är äckliga...
    Anonym skrev 2012-05-14 22:02:18 följande:

Med en sån kukäcklad partner så ser han nog till att få sitt på annat håll av någon som gillar hans kuk.

Jag har inte sagt att vi inte har sex, för det vill jag lova att vi har, och jag kan till 100% säga att han inte är otrogen... 
  • Helia
    Anonym skrev 2012-05-14 22:14:34 följande:
    är ingenting man blir, man ÄR!

Ja men om man finner kukar så äckliga måste det vara jobbigt att inte vara lesbisk! Jag vet att man inte bara blir det en lördag för man känner för de!
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • sextiotalist
    Trust me skrev 2012-05-14 20:55:40 följande:

Jag undrar om ni som tycker kukar är äckliga lever tillsammans med en man

Jag tycker inte de är äckliga, men ganska intetsägande, ja, jag lever med en man och inte var det för hans kuk jag föll för, utan för helt andra saker. 

Sedan ser det bara patetiskt ut när en man försöker framhäva paketet därnere. Inte äckligt, utan bara löjligt. 
  • Helia
    sextiotalist skrev 2012-05-15 06:41:36 följande:
    Jag tycker inte de är äckliga, men ganska intetsägande, ja, jag lever med en man och inte var det för hans kuk jag föll för, utan för helt andra saker. 

Sedan ser det bara patetiskt ut när en man försöker framhäva paketet därnere. Inte äckligt, utan bara löjligt. 

När du skriver framhäva paketet tänker jag på Beckhams nya kalsongreklam... Karln är snygg men fan va töntigt det såg ut!
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
Svar på tråden Snoppar är äckliga..