• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Cecese
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-13 18:49:44 följande:
    Men asså, jag talade med några tjejkompisar och jag fick frågan om vad jag skulle tycka om män sa att tjejers bröst var äckliga och jobbiga när de syns genom kläderna som två bulor.

Känslan jag fick var ju direkt att säga, men brösten är ju naturliga de finns ju där och växer och vi kan inte göra någonting åt dem. Det är ju så det ska vara, såklart tjejer ska få visa sina bulor när brösten finns där.

Men för en kille känner jag inte samma sak, då känns det som att den bulan är onaturlig på något sätt, den ska inte vara där, den är bara där som ett bihang.      
    Ja brösten finns där och vi kvinnor kan inte göra något åt det (eller jo det går ju att operera bort...) men kuken finns ju där på männen också från det dom föds så det borde ju vara lika naturligt. Eller kanske naturligare då eftersom den finns från födseln medans tjejer inte har bröst när dom föds utan det kommer ju sen när man blir lite äldre.
  • Anonym (Troll?)

Hmm anar troll i se xträsket.
    Snoppar kanske inte är det finaste som finns i sig, men helheten blir ju fin om man tycker om någon .
    Och bulor i byxan är ganska eggande tycker jag, fast jag är 100% hetro med, kan kanske bero på något sådant?

• Millicent
    Anonym skrev 2012-05-13 18:44:48 följande:
    Tycker det är fruktansvärt elakt/kränkande/idiotiskt av folk att skriva att snoppar är fula och äckliga....vad skulle alla kvinnor säga om männen skrek ut sin avsky över våra sladdriga håriga hängande muffar, den ena ser värre ut än den andra...och så ska vi inte tala om hur "fräscha" muffarna är vid lingonveckanKräks

Snoppar är vackra och ståtliga och "bulan" som syns utanpå diverse kläder kan vara vääääldigt sexig!
    Så jag hoppas ni män inte tar åt er av vad vissa urflippade brudar skriver!
    Jag tror inte du behöver trösta de "stackars männen" för att en och annan kvinna tycker att snoppar är äckliga.

Man får leva med att en del tycker att snoppar är äckliga. Eller tycker att de ska vara si och så stora. Eller att män ska vara si och så långa. Likaså får kvinnor leva med att det skrivs om ifall bröst ska vara stora eller små, vårtgårdar ha ett visst utseende eller om bullfitta eller plattfitta är finast.

TS - har du dåliga erfarenheter av sex?
    Det är ju onekligen lite intressant att du har så starka känslor inför bulor och snoppar. Funderar du mycket på det eftersom dina blickar dras dit? Har man ingen själv så är det klart att de känns lite främmande i början när man är ung. Vissa mognar sent och blir inte intresserade för sex förrän sent. Andra har ju inte så stor sexlust alls. Är det så för dig? 
  • Anonym (ha ha)
    Anonym (Troll?) skrev 2012-05-13 19:27:36 följande:
    Hmm anar troll i se xträsket.
    Snoppar kanske inte är det finaste som finns i sig, men helheten blir ju fin om man tycker om någon .
    Och bulor i byxan är ganska eggande tycker jag, fast jag är 100% hetro med, kan kanske bero på något sådant?
    Ja, troll.
  • sextiotalist

Jag kan lite förstå hur du menar, snoppar är inte vackra, det är nog det minst vackra på en man. Det finns betydligt sexigare kroppsdelar. Men det mest osexigaste som finns det är män som skall framhäva detta och det är väldigt osexigt med en dels män fixering vid sitt eget könsorgan.

Så snoppar generellt är för mig ganska neutrala, men blir direkt osexiga när de skall framhävas med tighta byxor eller badbyxor eller när de nakna står och tror att de är sexiga när de stoltserar med sin penis

• Anonym (Tjejen20)
    Cecese skrev 2012-05-13 19:00:00 följande:
    Ja brösten finns där och vi kvinnor kan inte göra något åt det (eller jo det går ju att operera bort...) men kuken finns ju där på männen också från det dom föds så det borde ju vara lika naturligt. Eller kanske naturligare då eftersom den finns från födseln medans tjejer inte har bröst när dom föds utan det kommer ju sen när man blir lite äldre.
    Jo men det känns ändå inte lika naturligt. När en kille kommer med jeans så ser man klart o tydligt att det finns något mellan benen.

Då börjar jag tänka på att den finns där och så känner jag mig äcklad av det. Hmm.
  • Anonym (Tjejen20)

Asså hur tänker ni andra tjejer när ni ser en bula då???

• Cecese
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-14 10:06:43 följande:
    Jag tänker inte på det öht, märker det nog inte ens eftersom det är helt naturligt så det är inget jag tänker på. Antingen är du ett troll eller så skulle du nog behöva prata med någon om det...
  • sextiotalist
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-14 10:06:43 följande:
    Så länge inte karln vresar framför mig, så bryr jag mig inte. Jag tror inte ens att jag lägger märke till den om inte någon försöker få mig observant och då blir det bara patetiskt
  • Slagathor

Är du verkligen 20 eller är det här en trolltråd?

Du har ett omoget resonemang. Ditt synsätt på penis är inte normalt i sitt uttryck. Jag köper inte att du tycker penisar är så äckliga, jag gör det inte.

Allting du skriver och hur du utformar dina inlägg talar för att du fått detta på hjärnan och medvetet vill provocera med det, eller bara göra dig lite märkvärdig.

Sluta.

Svar på tråden Snoppar är äckliga..