• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Millicent
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-14 10:06:43 följande:
    Asså hur tänker ni andra tjejer när ni ser en bula då???

Jag tänker inte på det, tittar inte där på folk, om jag inte är intresserad av mannen ifråga.
  • Anonym (Tjejen20)

Verkar ha fått svar på att det verkar bara vara jag som tänker på det. Asså man ser ju klart skillnad på om det är en kille eller tjej som går förbi i jeans. Det förstår jag inte hur ni kan missa att killen har en synlig bula.

Men men, är väl bara jag som går igång på det. Kan inte förklara liksom som att jag tänker på att det sitter en snopp där och sen tar det hela fart i mitt huvud.

:-/

• Millicent
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-14 10:24:09 följande:
    Verkar ha fått svar på att det verkar bara vara jag som tänker på det. Asså man ser ju klart skillnad på om det är en kille eller tjej som går förbi i jeans. Det förstår jag inte hur ni kan missa att killen har en synlig bula.

Men men, är väl bara jag som går igång på det. Kan inte förklara liksom som att jag tänker på att det sitter en snopp där och sen tar det hela fart i mitt huvud.

Men vad är grejen? Är du stressad av att det finns snoppar? Om du har en upphakning på det och det påverkar dig negativt i ditt dagliga liv så är det väl bra att söka hjälp.
  • sextiotalist
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-14 10:24:09 följande:

Men om de inte har tighta jeans så syns det inte ens en gång. Nej, man lägger inte märke till det man om man inte letar efter det. Jag tänker inte ens på om de har skägg, flintskalliga, hår på bröstet eller inte hår på bröstet. De är personer som passerar förbi, ofta utan att jag tänker på det. Jag kan lägga märke till snygga kläder, någon som har utstrålning eller bara sådär, men jag kan inte ens komma ihåg huruvida mina kolleger har en bula mellan benen (mest manliga).

• Toboas

Den här bilden kändes passande för tråden - ingen bula i alla fall. Skrattande

• Zchimla

Asså jag tänker att oj en bula i grenen. Asså tur att han har en snopp. Asså jag menar tur där är en bula så jag vet att han inte är könlös.
    Asså tycker faktiskt inte snoppar är så äckliga..

Nu har du fått de vingar som alltid varit dina.
  • Slagathor
    Toboas skrev 2012-05-14 11:38:56 följande:

• Anonym (räven)

Jag är inget troll och jag känner som ts beskriver.

Jag gillar inte att se killar i tajta byxor där man kan avgöra om pitten är till vänster eller höger. Örk.

Min egen man få dock gärna har typ tajta kalsonger (badbyxor), det tycker jag bara är sexigt. Men jag skulle inte gilla om han visade upp den så ute.

• KimPossible
    Toboas skrev 2012-05-14 11:38:56 följande:

Könlös! Rynkar på näsanHur ska det då kunna bli nya lyckotroll?! Genom delning? 
  • Toboas
    KimPossible skrev 2012-05-14 11:56:02 följande:
    Könlös! Rynkar på näsanHur ska det då kunna bli nya lyckotroll?! Genom delning? 
    Har du inte sett ett penntroll underifrån? De har ju en kloaköppning som hönsfåglar och näbbdjur såklart. Skrattande
Svar på tråden Snoppar är äckliga..