Inlägg från: Anonym (Tjejen20) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Anonym (Tjejen20)

Ja jag är hetero tror jag. I alla fall så tänder jag inte på att vlija ligga med en tjej.

Asså, snoppen kan väl vara bra till sex men bara då. Annars så blir jag bara äcklad när jag ser bulor och att män har dem. Vore så enklare om man inte såg att dem hade en.  

• Anonym (Tjejen20)

Men asså, jag talade med några tjejkompisar och jag fick frågan om vad jag skulle tycka om män sa att tjejers bröst var äckliga och jobbiga när de syns genom kläderna som två bulor.

Känslan jag fick var ju direkt att säga, men brösten är ju naturliga de finns ju där och växer och vi kan inte göra någonting åt dem. Det är ju så det ska vara, såklart tjejer ska få visa sina bulor när brösten finns där.

Men för en kille känner jag inte samma sak, då känns det som att den bulan är onaturlig på något sätt, den ska inte vara där, den är bara där som ett bihang.      

• Anonym (Tjejen20)
    Cecese skrev 2012-05-13 19:00:00 följande:
    Ja brösten finns där och vi kvinnor kan inte göra något åt det (eller jo det går ju att operera bort...) men kuken finns ju där på männen också från det dom föds så det borde ju vara lika naturligt. Eller kanske naturligare då eftersom den finns från födseln medans tjejer inte har bröst när dom föds utan det kommer ju sen när man blir lite äldre.
    Jo men det känns ändå inte lika naturligt. När en kille kommer med jeans så ser man klart o tydligt att det finns något mellan benen.

Då börjar jag tänka på att den finns där och så känner jag mig äcklad av det. Hmm.
  • Anonym (Tjejen20)

Asså hur tänker ni andra tjejer när ni ser en bula då???

• Anonym (Tjejen20)

Verkar ha fått svar på att det verkar bara vara jag som tänker på det. Asså man ser ju klart skillnad på om det är en kille eller tjej som går förbi i jeans. Det förstår jag inte hur ni kan missa att killen har en synlig bula.

Men men, är väl bara jag som går igång på det. Kan inte förklara liksom som att jag tänker på att det sitter en snopp där och sen tar det hela fart i mitt huvud.

:-/

Svar på tråden Snoppar är äckliga..