• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Anonym

Är du heterosexuell så rekommenderar jag starkt att du söker psykologhjälp omgående.

• Kjellgren

Att tycka nakna snoppar är äckliga, ja det kan iofs vara ett hinder i livet men det antar jag att man kan lära sig att leva med (fast jag måste erkänna att det skulle kännas tråkigt!).

Men att du störs av att man kan se bulan under kläderna är ett större bekymmer, speciellt som det verkar uppta en del av din energi.

För det första bör du distrahera dina tankar när du ser en "bula" och känner äckel för hur det nu än är så kan man knappast leva sitt liv utan att se "bulor" - och inte vill du väl begränsa ditt liv så?

Om det inte räcker så tycker jag du ska söka proffshjälp för risken är att det blir fler och fler saker som du känner äckel inför och till slut kan du inte gå utanför dörren utan att bli äcklad över något obetydligt.

• Aynrand

snoppar är nog det äckligaste som finns..................................

whatever

så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • pluvdo

Äckliga vet jag inte, men penisar ser onekligen löjliga ut. Förstår inte hur män kan tycka att de är så praktfulla.

• Anonym

Det är så härligt att ha en tjej som älskar min kuk och hur den ser ut och är när man läser sådana här trådar Glad

En tjej som äcklas av kukar är nog det mest avtändande som finns. 

• Anonym (Tjejen20)

Ja jag är hetero tror jag. I alla fall så tänder jag inte på att vlija ligga med en tjej.

Asså, snoppen kan väl vara bra till sex men bara då. Annars så blir jag bara äcklad när jag ser bulor och att män har dem. Vore så enklare om man inte såg att dem hade en.  

• Wildsome

Jag kan känna igen mig själv lite i det du säger, dock har jag aldrig tyckt att "bulan" på byxorna är äcklande, snarare tvärt om. Men jag har varit väldigt obekväm med att runka av min pojkvän och så, gillar inte alls att suga heller. Förstår inte varför jag skulle gilla det, mer än att det är för att tillfredsställa honom. 
    Även om jag är vanare nu kan jag inte påstå att jag gillar snoppar speciellt mycket, dock är det en del av min pojkvän som jag älskar mer än allt annat. 
    Skulle väldigt gärna gilla allt som har med det att göra, vet dock inte vad jag ska göra för att komma dit, jag har alltid varit såhär och jag är inte heller speciellt trygg och självsäker när det kommer till min egen kropp och ännu mindre sex. 

• Helia

Bli lesbisk istället....

Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Förväntanstid

Dom är ju inte vackra eller luktar hallon när de inte är nytvättade.... Jag brukar undvika att titta och gå efter känsla.

Svar på tråden Snoppar är äckliga..