Inlägg från: Kjellgren |Visa alla inlägg
  • Kjellgren

Snoppar är äckliga..

Att tycka nakna snoppar är äckliga, ja det kan iofs vara ett hinder i livet men det antar jag att man kan lära sig att leva med (fast jag måste erkänna att det skulle kännas tråkigt!).

Men att du störs av att man kan se bulan under kläderna är ett större bekymmer, speciellt som det verkar uppta en del av din energi.

För det första bör du distrahera dina tankar när du ser en "bula" och känner äckel för hur det nu än är så kan man knappast leva sitt liv utan att se "bulor" - och inte vill du väl begränsa ditt liv så?

Om det inte räcker så tycker jag du ska söka proffshjälp för risken är att det blir fler och fler saker som du känner äckel inför och till slut kan du inte gå utanför dörren utan att bli äcklad över något obetydligt.

• Kjellgren
    Anonym skrev 2012-05-13 18:44:48 följande:
    Tycker det är fruktansvärt elakt/kränkande/idiotiskt av folk att skriva att snoppar är fula och äckliga....vad skulle alla kvinnor säga om männen skrek ut sin avsky över våra sladdriga håriga hängande muffar, den ena ser värre ut än den andra...och så ska vi inte tala om hur "fräscha" muffarna är vid lingonveckanKräks

Snoppar är vackra och ståtliga och "bulan" som syns utanpå diverse kläder kan vara vääääldigt sexig!
    Så jag hoppas ni män inte tar åt er av vad vissa urflippade brudar skriver!
    Hehe... JAG ser gärna bulor och tycker rent allmänt att karlar borde ha tajtare byxor.

Men det förändrar inte det faktum att TS kommer att bli mycket begränsad i sin vardag om hon känner äckel över "bulor", speciellt som det ofta blir så att om man undviker det man tycker är obehagligt så kommer ännu fler saker att bli "äckliga". Vips så är bullande bröst äckliga, eller håriga händer eller glasögonbärare.
Svar på tråden Snoppar är äckliga..