• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • Anonym (J)
    Än tjäj skrev 2015-04-13 19:08:47 följande:

Nej, du är inte ensam TS... Fattar fan inte grejen varför penisar är så häftiga? Vaginor är häftiga...

För man tänder på det 

Nej det är dom inte , enligt mig är vaginor äckliga 
  • Anonym (A)
    Anonym (J) skrev 2024-09-11 06:53:11 följande:

Förstår inte hur man kan äcklas sv det om man är hetero? Är man verkligen det då 

Ja. Att bara se en kuk är inte upphetsande alls, brukar vara väldigt fula. Vem vill ha en dickpic? 
  • Anonym (J)
    Anonym (A) skrev 2024-09-11 12:30:40 följande:
    Ja. Att bara se en kuk är inte upphetsande alls, brukar vara väldigt fula. Vem vill ha en dickpic? 
    Det har jag inte påstått. Men klart att man inte dreglar efter en bara sådär på en bild. Men fula är de inte. 
  • Anonym (Rutger)

Äcklig, det vet jag inte. Möjligen lite konstig eller löjlig. Fittan är mycket finare, det där mjuka strecket, klyftan. Vi män är tvungna att bära könet utanpå kroppen.

Men när jag är kåt och kuken står så känner jag mig stark och vacker, och vill att kvinnan dyrkar den. Precis som jag dyrkar hennes våta skåra som jag njuter av att slicka och smeka. 

• Anonym (J)
    Anonym (Rutger) skrev 2024-09-11 15:18:26 följande:

Äcklig, det vet jag inte. Möjligen lite konstig eller löjlig. Fittan är mycket finare, det där mjuka strecket, klyftan. Vi män är tvungna att bära könet utanpå kroppen.

Men när jag är kåt och kuken står så känner jag mig stark och vacker, och vill att kvinnan dyrkar den. Precis som jag dyrkar hennes våta skåra som jag njuter av att slicka och smeka. 

Fin förklaring. 
  • Anonym (J)

Oj vad mycket ogillande jag fick för att jag sa att vaginor är äckliga. äcklig är väl att ta i men inte mysigt iallafall med alla flytningar och hängande blygdläppar. Man säger ju att mäns kön är äckliga så vad är skillnaden? 

Är heterotjej och tycker inte tjejers kön är fina, däremot män är det, men inte alla, utan ens partners isåfall. 

• Anonym (J)

Ska man kalla ett annat kön för äckligt får man väl ta att någon kanske säger tvärtom.

• baam77
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-13 17:03:59 följande:
    Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

Jag har inga problem med snoppar, däremot har jag problem med sådana som du. 
  • baam77

Det sådana som du som förstör familjeliv.

• Anonym (A)
    baam77 skrev 2024-09-11 15:32:09 följande:

Det sådana som du som förstör familjeliv.

På vilket sätt förstör ts familjeliv? 
Svar på tråden Snoppar är äckliga..