Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Snoppar är äckliga..

Nej, däremot är tjejer det enligt mig. Geggigt och slemmigt. 

• Anonym (J)

Förstår inte hur man kan äcklas sv det om man är hetero? Är man verkligen det då 

• Anonym (J)
    Än tjäj skrev 2015-04-13 19:08:47 följande:

Nej, du är inte ensam TS... Fattar fan inte grejen varför penisar är så häftiga? Vaginor är häftiga...

För man tänder på det 

Nej det är dom inte , enligt mig är vaginor äckliga 
  • Anonym (J)
    Anonym (A) skrev 2024-09-11 12:30:40 följande:
    Ja. Att bara se en kuk är inte upphetsande alls, brukar vara väldigt fula. Vem vill ha en dickpic? 
    Det har jag inte påstått. Men klart att man inte dreglar efter en bara sådär på en bild. Men fula är de inte. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Rutger) skrev 2024-09-11 15:18:26 följande:

Äcklig, det vet jag inte. Möjligen lite konstig eller löjlig. Fittan är mycket finare, det där mjuka strecket, klyftan. Vi män är tvungna att bära könet utanpå kroppen.

Men när jag är kåt och kuken står så känner jag mig stark och vacker, och vill att kvinnan dyrkar den. Precis som jag dyrkar hennes våta skåra som jag njuter av att slicka och smeka. 

Fin förklaring. 
  • Anonym (J)

Oj vad mycket ogillande jag fick för att jag sa att vaginor är äckliga. äcklig är väl att ta i men inte mysigt iallafall med alla flytningar och hängande blygdläppar. Man säger ju att mäns kön är äckliga så vad är skillnaden? 

Är heterotjej och tycker inte tjejers kön är fina, däremot män är det, men inte alla, utan ens partners isåfall. 

• Anonym (J)

Ska man kalla ett annat kön för äckligt får man väl ta att någon kanske säger tvärtom.

• Anonym (J)
    Anonym (A) skrev 2024-09-12 16:32:15 följande:
    På vilket sätt förstör ts familjeliv? 
    Ja vad får man ut av att kalla snoppar äckliga? Hur känner sig män då tror du? Blir man glad av att få höra det? 

Jag vet att det är ett diskussionsforum men det borde finnas gränser 
  • Anonym (J)

När jag vände det till att kvinnors varginnor är äckliga fick jag många emot mig, det var då inte roligt att höra.  

Men ska man kalla mm för äckliga får man väl tåla att höra det tillbaka av en annan tjej.

• Anonym (J)

Det är ett jäkla gnäll om tjejer att blygdläppar är fula ena hänger och stor klitoris eller för liten. 

Men att kalla män för äckliga, det är okej? 

Orkar bara inte

Svar på tråden Snoppar är äckliga..