Snoppar är äckliga..
Nej, däremot är tjejer det enligt mig. Geggigt och slemmigt.
Nej, däremot är tjejer det enligt mig. Geggigt och slemmigt.
Förstår inte hur man kan äcklas sv det om man är hetero? Är man verkligen det då
Nej, du är inte ensam TS... Fattar fan inte grejen varför penisar är så häftiga? Vaginor är häftiga...
Äcklig, det vet jag inte. Möjligen lite konstig eller löjlig. Fittan är mycket finare, det där mjuka strecket, klyftan. Vi män är tvungna att bära könet utanpå kroppen.
Men när jag är kåt och kuken står så känner jag mig stark och vacker, och vill att kvinnan dyrkar den. Precis som jag dyrkar hennes våta skåra som jag njuter av att slicka och smeka.
Oj vad mycket ogillande jag fick för att jag sa att vaginor är äckliga. äcklig är väl att ta i men inte mysigt iallafall med alla flytningar och hängande blygdläppar. Man säger ju att mäns kön är äckliga så vad är skillnaden?
Är heterotjej och tycker inte tjejers kön är fina, däremot män är det, men inte alla, utan ens partners isåfall.
Ska man kalla ett annat kön för äckligt får man väl ta att någon kanske säger tvärtom.
När jag vände det till att kvinnors varginnor är äckliga fick jag många emot mig, det var då inte roligt att höra.
Men ska man kalla mm för äckliga får man väl tåla att höra det tillbaka av en annan tjej.
Det är ett jäkla gnäll om tjejer att blygdläppar är fula ena hänger och stor klitoris eller för liten.
Men att kalla män för äckliga, det är okej?
Orkar bara inte