![Anonym (J)](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Det är en sak. Men annars.Anonym (A) skrev 2024-09-12 16:59:55 följande:Kukar är fula. Det finns många som äcklas av det pga övergrepp t ex.
-
Jag är tjejAnonym (Mansmens) skrev 2024-09-12 17:19:22 följande:Bli inte så hysterisk gubben. Fittor är också svinäckliga.
-
Det har jag inte.Anonym (David) skrev 2024-09-12 20:13:54 följande:Bara för att du har hängande blygdläppar så behöver ju inte alla tjejer ha det. De tjejer jag varit med har haft snygga pussies.
-
Men jag som tjej tycker inte att vaginor är vackra, men det är väl inget konstigt med det för jag tänder inte på tjejer.
-
Men du bryr dig inte om att massor tycker att män är fula där nere k den här tråden? Det hade jag gjort om jag hade varit man.hur kul är det att höra liksom.
Sen ser man på detta forumet där kvinnor har komplex. Vad ska inte mannen få, närdet finns sådana här trådar. Bra om man tänker sig för lite med vad man säger
-
Jag skrev ett annat inlägg där jag förklarade detta.Anonym (David) skrev 2024-09-12 20:44:31 följande:Och om du som kvinna ser på forumet att kvinnor har komplex så undrar jag varför du vill ge dom ännu mer komplex genom att skriva att vaginor är fula? Dubbelmoral
-
Anonym (David) skrev 2024-09-12 20:40:58 följande:Mitt manliga självförtroende hänger inte och svajar på vad nån på ett internet forum tycker. Om du är så känslig bör du kanske jobba med ditt självförtroende
Jag har sett många tjejer som påverkas av vad andra tycker här. Det är det jag tänker på. Tjejer påverkas och då kan ju såklart killar med göra det.
Sen är det självklart individuellt.
Varför tror du att allt handlar om mig själv. Jag påverkas inte av vad folk tycker. De har ju inte sett mig.
-
Är du ny på forumet eller? Du verkar lite förvånad över mycketAnonym (David) skrev 2024-09-12 20:55:52 följande:Min tanke också men förmodligen har hon vuxit upp och ändrat uppfattning sedan tråden skrevs när det nu var. Vem fan letar upp en gammal tråd??
-
Anonym (Hjälp) skrev 2024-09-12 20:43:54 följande:
Är du verkligen 20 år? För din mentalitet och ditt språk låter som en 11-årings.
Klart man "kan" tycka att snoppar är äckliga, precis som att man kan tycka att vad som helst är äckligt. Men då låter du verkligen inte mogen för sex.
Rent estetiskt finns det säkert många mer attraktiva delar av kroppen, men det är heller inte snoppens uppgift att vara estetiskt tilltalande.
Precis, blir också fundersam när ts kallar dem för äckliga. Men ser man sen i tråden så verkar det ju vanligt. Förstår mig inte på det.
Hur kan man ens ligga med någon då?
-
Anonym (David) skrev 2024-09-12 20:35:36 följande:Hur vet du att vaginor är fula och har hängande blygdläppar då? Den enda du har att utgå ifrån är ju din egen vagina isf.
Men snälla. Har väl sett massor med bilder genom åren och läst massor med trådar här.
Som sagt, är du ny på internet eller. Verkar ju så.
-
Men även om jag hade haft det, vad är det för fel med det? Det är nog väl vanligt att man har en blygdläpp som hänger längre än den andres till exempel och likaså blir de större med åren. När man är 15-20 kanske de inte är så stora. Men det ändras.
Precis som hängpung. Det lär du få med tiden du med.
-
Har suttit och läst och kollat på bilder och filmer sen jag var 14. det är rätt många år. Så där, där har du förklaringen på hur jag vet sånt. Jag har varit nyfiken.
Men du har väl varit ointresserad av att lära dig någonting om sådant tydligen. Trist för dig :)
-
Trist med sådan erfarenhet, säg till killarna.Anonym (nina) skrev 2024-09-12 21:17:39 följande:ja smutsiga, håriga å luktar svett..