Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Snoppar är äckliga..

Är du heterosexuell så rekommenderar jag starkt att du söker psykologhjälp omgående.

• Anonym

Det är så härligt att ha en tjej som älskar min kuk och hur den ser ut och är när man läser sådana här trådar Glad

En tjej som äcklas av kukar är nog det mest avtändande som finns. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-13 17:16:57 följande:
    Det är så härligt att ha en tjej som älskar min kuk och hur den ser ut och är när man läser sådana här trådar Glad

En tjej som äcklas av kukar är nog det mest avtändande som finns. 
    Tycker det är fruktansvärt elakt/kränkande/idiotiskt av folk att skriva att snoppar är fula och äckliga....vad skulle alla kvinnor säga om männen skrek ut sin avsky över våra sladdriga håriga hängande muffar, den ena ser värre ut än den andra...och så ska vi inte tala om hur "fräscha" muffarna är vid lingonveckanKräks

Snoppar är vackra och ståtliga och "bulan" som syns utanpå diverse kläder kan vara vääääldigt sexig!
    Så jag hoppas ni män inte tar åt er av vad vissa urflippade brudar skriver!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-13 18:44:48 följande:
    Tycker det är fruktansvärt elakt/kränkande/idiotiskt av folk att skriva att snoppar är fula och äckliga....vad skulle alla kvinnor säga om männen skrek ut sin avsky över våra sladdriga håriga hängande muffar, den ena ser värre ut än den andra...och så ska vi inte tala om hur "fräscha" muffarna är vid lingonveckanKräks

Snoppar är vackra och ståtliga och "bulan" som syns utanpå diverse kläder kan vara vääääldigt sexig!
    Så jag hoppas ni män inte tar åt er av vad vissa urflippade brudar skriver!

Jag tar inte åt mig Glad Tjejer som inte gillar kukar skulle jag aldrig kunna ha ett förhållande med så det kvittar vad de tycker. Det tror jag egentligen ingen kille vill. Killar vars tjejer äcklas av eller inte gillar kukar vet nog inte om detta, eller om dom vet så kommer dom förr eller senare söka sex på annat håll, med någon som uppskattar deras kuk.

Själv så älskar jag muffar på alla sätt och vis, mums Glad  
  • Anonym
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-13 18:49:44 följande:
    Men asså, jag talade med några tjejkompisar och jag fick frågan om vad jag skulle tycka om män sa att tjejers bröst var äckliga och jobbiga när de syns genom kläderna som två bulor.

Känslan jag fick var ju direkt att säga, men brösten är ju naturliga de finns ju där och växer och vi kan inte göra någonting åt dem. Det är ju så det ska vara, såklart tjejer ska få visa sina bulor när brösten finns där.

Men för en kille känner jag inte samma sak, då känns det som att den bulan är onaturlig på något sätt, den ska inte vara där, den är bara där som ett bihang.      

Kuken är inte naturlig då? Den är ett bihang som inte ska vara där? Ööhhh, den sitter där när vi föds, alltså helt naturligt...
  • Anonym
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-13 18:49:44 följande:
    Men asså, jag talade med några tjejkompisar och jag fick frågan om vad jag skulle tycka om män sa att tjejers bröst var äckliga och jobbiga när de syns genom kläderna som två bulor.

Känslan jag fick var ju direkt att säga, men brösten är ju naturliga de finns ju där och växer och vi kan inte göra någonting åt dem. Det är ju så det ska vara, såklart tjejer ska få visa sina bulor när brösten finns där.

Men för en kille känner jag inte samma sak, då känns det som att den bulan är onaturlig på något sätt, den ska inte vara där, den är bara där som ett bihang.      
    Bihang?????? Hallå, vilken planet är du ifrån?
    Är inte brösten bihang också då...de hänger ju bara ut från våra kroppar...till vilken nytta då, amma barn behöver man ju inte göra?
    Jisses...sök hjälp människa!
  • Anonym
    Felicia111 skrev 2012-05-13 18:54:32 följande:

det fattar la alla? ingen som blir direkt mer tänd av att höra åå va äckligt när man klär av sig innan sex ;p? haha
    Nej, så är det ju, men man kan också bli mer tänd om hon visar att hon tänder på kuken Glad
  • Anonym

"asså"....Hmmm du låter som en 12-åring!

• Anonym
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-13 17:27:31 följande:
    Ja jag är hetero tror jag. I alla fall så tänder jag inte på att vlija ligga med en tjej.

Asså, snoppen kan väl vara bra till sex men bara då. Annars så blir jag bara äcklad när jag ser bulor och att män har dem. Vore så enklare om man inte såg att dem hade en.  
    Hmm men vad skulle du göra säga och tänka om nu en psykolog eller liknande säger att du med all sannolikhet är homosexuell för att du tycker som du gör?  Eller åtmistone har en sådan läggning för att kunna bli det. Skulle du känna dig lyckligare och mer tillfredställd som människa då?

Nåja killen mannen är ju så mycket mer än snoppen!   
  • Anonym

Kan tycka att kukar kan vara både vackra och fina och framförallt är de fascinerande.

• Anonym
    Trust me skrev 2012-05-14 21:57:38 följande:

Är det verkligen så man talar om sin partners kropp. Hur tror du han känner för att vara naken i närheten av dig?

Med en sån kukäcklad partner så ser han nog till att få sitt på annat håll av någon som gillar hans kuk.
  • Anonym
    Anonym (räven) skrev 2012-05-14 22:05:12 följande:
    Njae. Jag kan tycka att paketet väl paketerat är sexigt men det finns andra delar på hans kropp som jag verkligen tycker är sexiga.

Inte går min man omkring och tänker att frugans mus är det sexigaste som finns, knappast. Han gillar min rumpa, mina bröst, mitt ansikte. Fittan är bonus typ

Hur kan du veta vad han tänker på? Tror du han skulle säga att han går runt och tänker på din mus?
  • Anonym
    Helia skrev 2012-05-13 17:54:12 följande:
    Bli lesbisk istället....
    är ingenting man blir, man ÄR!<3<3
  • Anonym

Som heterosexuell man ser jag inget estetiskt tilltalande med en penis men jag tycker nog det är jäkligt praktiskt jämfört med alternativet. :)

• Anonym

damn tjejen ! min pojkväns snopp är det bästa jag vet när vi ska sova och skedar brukar han lägga den mellan mina ben för att jag älskar att känna att den ligger där ! jag är galen i den helt enkelt 

• Anonym
    Trust me skrev 2012-05-15 06:51:41 följande:
    Den här tråden är bara ytterliggare ett exempel på att kvinnor inte besitter någon EQ, empatisk förmåga eller sensibilitet som särskiljer dem från män på ett positivt sätt.

Tråden lyckas heller inte motbevisa myten att kvinnor är en gnutta sämre inom det logiska tänkandet och har svårt att hålla en konsekvent linje genom flera tankar.

Varför är jag ens på kvinnornas flashback? 
  • Anonym

Människokroppen är både vacker och groteskt kan man ju säga. Antar att det är något som kommer bli mer naturligt för dig med tiden. Gör inte kukar till något komplicerat... Fokusera på hur mycket njutning dom kan ge dig istället!

Svar på tråden Snoppar är äckliga..