Inlägg från: Anonym (räven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (räven)

Snoppar är äckliga..

Jag är inget troll och jag känner som ts beskriver.

Jag gillar inte att se killar i tajta byxor där man kan avgöra om pitten är till vänster eller höger. Örk.

Min egen man få dock gärna har typ tajta kalsonger (badbyxor), det tycker jag bara är sexigt. Men jag skulle inte gilla om han visade upp den så ute.

• Anonym (räven)
    Trust me skrev 2012-05-14 21:57:38 följande:
    Är det verkligen så man talar om sin partners kropp. Hur tror du han känner för att vara naken i närheten av dig?
    Min känner sig hur bra som helst. Han tycker inte själv den är så himla vacker men den fyller sitt syfte, det tycker vi båda.
  • Anonym (räven)
    Trust me skrev 2012-05-14 22:03:04 följande:
    Till skillnad från (me too) så tycker du din mans är sexig.
    Njae. Jag kan tycka att paketet väl paketerat är sexigt men det finns andra delar på hans kropp som jag verkligen tycker är sexiga.

Inte går min man omkring och tänker att frugans mus är det sexigaste som finns, knappast. Han gillar min rumpa, mina bröst, mitt ansikte. Fittan är bonus typ
  • Anonym (räven)
    Anonym skrev 2012-05-14 22:09:50 följande:
    Hur kan du veta vad han tänker på? Tror du han skulle säga att han går runt och tänker på din mus?
    För att vi har ett öppet äktenskap där vi kan diskutera sånt här. Vi har pratat om min fitta, den är erotisk inte sexig per se.

Den blir sexig för att den sitter på mig och i vissa specifika situationer.
  • Anonym (räven)
    Trust me skrev 2012-05-14 22:10:45 följande:
    Men det är enorm skillnad på att INTE tänka att den är sexig och ha åsikten att den är äcklig bara den anas genom byxtyg.
    Är det? Jag tycker det är äckligt att se andras paket, jag vill inte heller att min man visar upp sin.

Skulle inte gilla om kvinnor gjorde det heller.
Svar på tråden Snoppar är äckliga..