• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Ididudum spriliares klarauis

Som sagt, när någon ser en kille eller tjej stå och kolla på barn så borde man som människa agera och göra något radikalt åt problemet.

• La Lola
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-15 06:49:45 följande:
    Som sagt, när någon ser en kille eller tjej stå och kolla på barn så borde man som människa agera och göra något radikalt åt problemet.
    Vilket problem o vad ska man göra menar du?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
    La Lola skrev 2012-05-15 07:00:48 följande:
    Vilket problem o vad ska man göra menar du?

Personen är problemet.
  • Border
    Plutteli skrev 2012-05-14 19:34:43 följande:
    Jag tycker det är helt ok med pedofiler. Övergrepp på barn däremot är nått helt annat.
    Jag tycker inte att det är helt ok med pedofiler. Att tända på barn är fel, fel, fel, fel!!!!!!! Övergrepp på barn är det jävligaste som finns, men att någon "bara" fantiserar om barn är så jävla vidrigt
  • La Lola
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-15 07:50:20 följande:
    Personen är problemet.
    Som står o tittar?
    Vad ska man göra åt detta då tycker du?
    Sätta nån i fängelse för deras tankar?
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 07:59:15 följande:
    Som står o tittar?
    Ja, det vore ju skönt om man kunde få göra så. Men så fungerar det ju inte i en demokrati. Jag önskar att man kunde skydda sina barn mot vidriga jävla pedofiläckel som tittar på dem på fel sätt. Men man kan inte det, tyvärr
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:13:15 följande:
    Ja, det vore ju skönt om man kunde få göra så. Men så fungerar det ju inte i en demokrati. Jag önskar att man kunde skydda sina barn mot vidriga jävla pedofiläckel som tittar på dem på fel sätt. Men man kan inte det, tyvärr
    Nä, skulle man fängslas enbart för sina tankar så skulle nog de flesta av oss sitta inspärrade. Tex för våra tankar vi har mot de "vidriga jävla pedofiläcklen".....Jag skulle iaf sitta inspärrad.
  • Khaleesi
    Plutteli skrev 2012-05-14 19:34:43 följande:
    Jag tycker det är helt ok med pedofiler. Övergrepp på barn däremot är nått helt annat.
    Håller helt med! Men man märker ju att takterna från häxprocessernas dagar fortfarande sitter i folksjälen.
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
    La Lola skrev 2012-05-15 07:59:15 följande:
    Som står o tittar?
    Hade jag sett en person återkomma i närheten av mina barns skola eller förskola så hade jag kartlagt personen in i minsta detalj och därefter när det inte finns några tveksamheter i vad han/hon står och väntar på, agerat. På vilket sätt jag agerat bör vi inte gå in på.
  • Khaleesi
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:13:15 följande:
    På vilket sätt menar du att barnen tar skada av att någon som de inte ens lagt märke till tittar på dem på fel sätt?
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!