• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Chazz Michael Michaels

"Omoraliskt" tankegods ska vara förbjudet alltså.

Ett sådant land vill åtminstone inte jag leva i. 

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Ididudum spriliares klarauis
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-05-14 09:50:39 följande:
    "Omoraliskt" tankegods ska vara förbjudet alltså.

Ett sådant land vill åtminstone inte jag leva i. 

Det finns mycket att tända på, så länge det inte är barn eller mord så skiter jag i vad du tänder på.
  • Chazz Michael Michaels
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-14 09:52:47 följande:
    Det finns mycket att tända på, så länge det inte är barn eller mord så skiter jag i vad du tänder på.
    Och om jag tänder på barn eller mord då? Kommer du med rostiga saxen då eller?
  • Ididudum spriliares klarauis
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-05-14 09:53:25 följande:
    Och om jag tänder på barn eller mord då? Kommer du med rostiga saxen då eller?

Jag hoppas att någon gör det ja.
  • lastchristmas

Jag "tvingar" inte på mina barn badkläder, varför skulle jag göra det? Dottern älskar sina baddräkter och har alltid haft dem på sig, och sonen soldräkt. Det handlar inte om rädsla för pedofiler eller att "skämmas" över sin nakna kropp, jisses. Varför är det så viktigt att de är nakna just vid utomhusbad? Gäller det även bassängbad? Bad i badhus? Att en 4-åring har badkläder är väl inget konstigt. Här låter det som att man curlar eller missunnar barnen något för att de använder badkläder vid bad. Känns som jag missat något här....... på vilket sätt gör man det?

Hemma är vi alla nakna vid olika tillfällen. Precis som alla andra antar jag? 

• raider
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-14 09:54:05 följande:
    Och vem ska avrätta denna nån som precis har mördat? Du?
    Eller önskar du bara att nån annan kommer med den rostiga saxen för att ta hand om den första?

• Chazz Michael Michaels
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-14 09:54:05 följande:
    Ja. Du tycker att tankar som du ser som omoraliska ska bestraffas med tortyr och/eller döden. Det är noterat.

Tankar. Inte ens handlingar alltså. Briljant. 
  • Insatt
    lastchristmas skrev 2012-05-14 09:55:01 följande:
    Jag "tvingar" inte på mina barn badkläder, varför skulle jag göra det? Dottern älskar sina baddräkter och har alltid haft dem på sig, och sonen soldräkt. Det handlar inte om rädsla för pedofiler eller att "skämmas" över sin nakna kropp, jisses. Varför är det så viktigt att de är nakna just vid utomhusbad? Gäller det även bassängbad? Bad i badhus? Att en 4-åring har badkläder är väl inget konstigt. Här låter det som att man curlar eller missunnar barnen något för att de använder badkläder vid bad. Känns som jag missat något här....... på vilket sätt gör man det?

Hemma är vi alla nakna vid olika tillfällen. Precis som alla andra antar jag? 
    Tråden handlar om att barn inte ska få vara nakna för att peddon kan bli helt till sig. Inte tvärt om.
  • lastchristmas
    Insatt skrev 2012-05-14 09:58:29 följande:
    Tråden handlar om att barn inte ska få vara nakna för att peddon kan bli helt till sig. Inte tvärt om.
    Tack för upplysningen. Jag ifrågasatte ett par andra inlägg tidigare i tråden.
  • Insatt
    lastchristmas skrev 2012-05-14 09:59:51 följande:
    Tack för upplysningen. Jag ifrågasatte ett par andra inlägg tidigare i tråden.
    Tack för upplysningen. Hur menar du att folk ska veta det när du inte länkar?
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!