• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • shelby
    Bonanza skrev 2012-05-13 20:04:32 följande:
    De har rätt, du har fel. Angående pedofilrädslan då, inte solskyddet.  
    hah jag är inte rädd för pedofiler alltså missar man en som står med kamera öppet på en strand är man rätt blind
  • Mariohn
    shelby skrev 2012-05-13 20:09:35 följande:
    hah jag är inte rädd för pedofiler alltså missar man en som står med kamera öppet på en strand är man rätt blind
    Suck...Problemet är att folk är så fruktansvärt obegåvade och stendumma att de fortfarande tror att pedofiler är fula gubbar som smyger i buskagen och fotograferar på stranden.
  • raider
    Mariohn skrev 2012-05-13 20:11:09 följande:
    Suck...Problemet är att folk är så fruktansvärt obegåvade och stendumma att de fortfarande tror att pedofiler är fula gubbar som smyger i buskagen och fotograferar på stranden.
    Blickar jag får av diverse icke talande kvinnor när jag vistas med en teleobjektiv på stranden är mycket tydliga, jag har väl tur att blickar inte kan döda och ändå så skjuter jag för det mesta endast egna ungar.

• Bonanza
    shelby skrev 2012-05-13 20:09:35 följande:
    Vad är då "andra" du vill "skydda dem" från då?

• petteman

mina barn har alltid badkläder på sig när vi är och badar, här hemma kan de springa omkring nakna. dels så tycker jag att det hör till att man har badkläder på sig på stranden, dels så vill jag inte att någon ska titta "fel" på dem.
    och om jag skulle titta på alla människor runt omkring mig på stranden, så att ingen skulle kunna ta ett kort på mitt nakna barn, så kan jag ju inte hinna titta på mitt eget barn, och med dagens teknik så skulle de kunna sitta långt långt bort.
     och jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv om jag låtit mitt barn gå naket på stranden och någon tar ett kort och detta kortet hamnar på fel sida. det jag ser som oskyldig lek på stranden kanske någon ser som något helt annat.... 

en fråga bara...hur begränsar jag barnen genom att de måste ha badkläder på sig?????????  

• Blgebo

Jag har ingen pedofilrädsla. Däremot är dottern rödhårig och kritvit, så kommer hon i solen utan kläder lär hon bli röd....
    Vi har egen badstrand, och där händer det att vi alla näckar

• Ellaria
    petteman skrev 2012-05-13 20:49:31 följande:
    mina barn har alltid badkläder på sig när vi är och badar, här hemma kan de springa omkring nakna. dels så tycker jag att det hör till att man har badkläder på sig på stranden, dels så vill jag inte att någon ska titta "fel" på dem.
    och om jag skulle titta på alla människor runt omkring mig på stranden, så att ingen skulle kunna ta ett kort på mitt nakna barn, så kan jag ju inte hinna titta på mitt eget barn, och med dagens teknik så skulle de kunna sitta långt långt bort.
     och jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv om jag låtit mitt barn gå naket på stranden och någon tar ett kort och detta kortet hamnar på fel sida. det jag ser som oskyldig lek på stranden kanske någon ser som något helt annat.... 

en fråga bara...hur begränsar jag barnen genom att de måste ha badkläder på sig?????????  
    Pedofilerna skiter fullständigt i om ditt barn har kläder på sig eller inte. Tänder du bara på nakna män?
    You know nothing, Jon Snow
  • maddesävedalen

Jobbar både inne i simhallar och på utebadet på sommaren. Efter mina erfarenheter så skulle jag aldrig låta min dotter gå naken.. Den man minst anar ,finns inte bara "fula gubbar".

• Deelicious
    maddesävedalen skrev 2012-05-13 21:52:09 följande:
    Jobbar både inne i simhallar och på utebadet på sommaren. Efter mina erfarenheter så skulle jag aldrig låta min dotter gå naken.. Den man minst anar ,finns inte bara "fula gubbar".
    Vad har du sett?
  • Deelicious

Ni som säger att peddosar tänder på både barn med och utan kläder.... ja? Det kan man väl göra med vuxna också men enligt pedofilerna själva så är pojkars små sexiga snoppar och små mjuka nakna flickor det allra bästa.

Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!