Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
mina barn har alltid badkläder på sig när vi är och badar, här hemma kan de springa omkring nakna. dels så tycker jag att det hör till att man har badkläder på sig på stranden, dels så vill jag inte att någon ska titta "fel" på dem.
och om jag skulle titta på alla människor runt omkring mig på stranden, så att ingen skulle kunna ta ett kort på mitt nakna barn, så kan jag ju inte hinna titta på mitt eget barn, och med dagens teknik så skulle de kunna sitta långt långt bort.
och jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv om jag låtit mitt barn gå naket på stranden och någon tar ett kort och detta kortet hamnar på fel sida. det jag ser som oskyldig lek på stranden kanske någon ser som något helt annat....
en fråga bara...hur begränsar jag barnen genom att de måste ha badkläder på sig?????????
Jag har ingen pedofilrädsla. Däremot är dottern rödhårig och kritvit, så kommer hon i solen utan kläder lär hon bli röd....
Vi har egen badstrand, och där händer det att vi alla näckar
Jobbar både inne i simhallar och på utebadet på sommaren. Efter mina erfarenheter så skulle jag aldrig låta min dotter gå naken.. Den man minst anar ,finns inte bara "fula gubbar".
Ni som säger att peddosar tänder på både barn med och utan kläder.... ja? Det kan man väl göra med vuxna också men enligt pedofilerna själva så är pojkars små sexiga snoppar och små mjuka nakna flickor det allra bästa.