• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Ellaria
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-14 09:52:47 följande:
    Det finns mycket att tända på, så länge det inte är barn eller mord så skiter jag i vad du tänder på.
    Hur skadar det dig om de tänder på barn? Tycker du på allvar att tankar och fantasier borde vara förbjudna?
    You know nothing, Jon Snow
  • MammaPlutt

Det finns säkert mycket mer pedofiler än vad man ser. De flesta har gift sig och har egna barn.
    Men grejen är att tända på barn är en sexuell läggning. Alla pedofiler är inte av ondo. Så därför ser jag detta bara som skräckpropaganda. 

• SofiaEmmy
    MammaPlutt skrev 2012-05-14 15:53:43 följande:
    Det finns säkert mycket mer pedofiler än vad man ser. De flesta har gift sig och har egna barn.
    Men grejen är att tända på barn är en sexuell läggning. Alla pedofiler är inte av ondo. Så därför ser jag detta bara som skräckpropaganda. 
    så det är okej med pedofiler tycker du - grattis - hoppas du tycker det när du hittar gammelgubben med xxxx i din pojks/flickas lilla xxxxx

han vill säkert inget ont - "det var barnet som tyckte det var okej, flirtade faktiskt med mig först" - SÅ resonerar en pedofil
  • La Lola
    SofiaEmmy skrev 2012-05-14 17:11:37 följande:
    så det är okej med pedofiler tycker du - grattis - hoppas du tycker det när du hittar gammelgubben med xxxx i din pojks/flickas lilla xxxxx

han vill säkert inget ont - "det var barnet som tyckte det var okej, flirtade faktiskt med mig först" - SÅ resonerar en pedofil
    Gammelgubben? Varför inte gammeltanten?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Pussesnuttan

Nej, stänga in dem för alltid verkar ju vettigt - not!

• Aur0ra

Pallar inte läsa alla inlägg... 
    Men allvarligt, Flashback?
    Ta info från nån SERIÖS sida om de måste tas nånstans^^ 

• Rosie Jay
    Smulu skrev 2012-05-14 10:15:46 följande:
    Jag är så helt otroligt glad över att ha tillgång till en privat badstrand, där bara de personer som jag och min familj bjuder in får bada :)
    Hur går det till? :) 
    Jag trodde att alla badstränder (även privata) var tillgängliga för alla, dvs att allemansrätten gällde. Men även om jag har hört fel borde väl vattnet vara allmänt? Eller har ni egen sjö?
    Varning för missförstånd! Jag är en sån där från Amerika =)
  • LiSeb92

kan någon typ kopiera kan inte se..

• cloudberry79
    Rosie Jay skrev 2012-05-14 17:45:56 följande:
    Hur går det till? :) 
    Jag trodde att alla badstränder (även privata) var tillgängliga för alla, dvs att allemansrätten gällde. Men även om jag har hört fel borde väl vattnet vara allmänt? Eller har ni egen sjö?
    Allemansrätten gäller ju i princip överallt, men vissa stränder är ju så otillgängliga och svåra att hitta till att de i princip blir privata. "Vår" strand är ju inte vår strand på det sättet, men det finns ingen skyltning till badstrand och närmaste samhälle ligger en mil bort..
    Sur, grinig och på smällen.
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!