• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Ellaria
    SofiaEmmy skrev 2012-05-14 17:11:37 följande:
    så det är okej med pedofiler tycker du - grattis - hoppas du tycker det när du hittar gammelgubben med xxxx i din pojks/flickas lilla xxxxx

han vill säkert inget ont - "det var barnet som tyckte det var okej, flirtade faktiskt med mig först" - SÅ resonerar en pedofil
    Du ser ingen skillnad på pedofil som fantiserar och pedofil som utnyttjar barn sexuellt?
    You know nothing, Jon Snow
  • Plutteli
    Rosie Jay skrev 2012-05-13 11:59:26 följande:
    Jag skrev det i nästa inlägg efter missförstånd. 

Visst, jag kanske har fel. Jag trodde det var samma definition av pedofiler världen över men jag har väl fel då.. Konstigt med tanke på att DSM-iv-tr används världen över vad jag vet Obestämd Och nej, jag jobbar inte med det. Jag jobbade med det när jag var yngre, men jag har svårt att tro att det skulle ha ändrats så mycket. 
    Slut på argument efter mitt sista inlägg till dig eller hur var det nu med definitionen av pedofili?
  • Plutteli
    SofiaEmmy skrev 2012-05-14 17:11:37 följande:
    så det är okej med pedofiler tycker du - grattis - hoppas du tycker det när du hittar gammelgubben med xxxx i din pojks/flickas lilla xxxxx

han vill säkert inget ont - "det var barnet som tyckte det var okej, flirtade faktiskt med mig först" - SÅ resonerar en pedofil
    Jag tycker det är helt ok med pedofiler. Övergrepp på barn däremot är nått helt annat.
  • Insatt
    Rosie Jay skrev 2012-05-14 17:45:56 följande:
    Hur går det till? :)  Jag trodde att alla badstränder (även privata) var tillgängliga för alla, dvs att allemansrätten gällde. Men även om jag har hört fel borde väl vattnet vara allmänt? Eller har ni egen sjö?
    Varning för missförstånd! Jag är en sån där från Amerika =)

Vi har privat strand på vår tomt i sthlm skärgård.
  • Queenie70
    Insatt skrev 2012-05-14 21:24:48 följande:

Vi har privat strand på vår tomt i sthlm skärgård.
    Fan vad nice. Kan inte vi få komma dit och hänga?
  • Insatt
    Queenie70 skrev 2012-05-14 22:20:26 följande:
    Fan vad nice. Kan inte vi få komma dit och hänga?

Sure, om du står ut med att det är en stuga utan rinnande vatten där man får skita på en hink med sittring på samt tömma den efter dig. Det var inte så exklusivt att köpa tomt där när pappa gjorde de för 45 år sen som det är nu.
  • GangsterKermit
    Plutteli skrev 2012-05-14 19:34:43 följande:
    Jag tycker det är helt ok med pedofiler. Övergrepp på barn däremot är nått helt annat.
    Du är allt jag har önskat mig ♥
  • musky

badklader ar bra, skyddar lite mot bakterier ocksa, men till flickor, kop inte sma bikinisar. Satt pa dem shorts och ett linne som skyddar mot solen med.
    Peddosar flockas till badstrander pa sommaren, badhus pa vintern. Det ar inte ett skamt.

Men kom ihag att de flesta pedofiler finns i hemmet, tex en styvfar eller nara slakting. De kan ofta vara valdigt snalla personer, speciellt mot barn, ungar brukar gilla uppmarksamheten.

Men tillbaka till stranden...tyvarr kan man inte veta vem, sa man kan kastrera dem for sitt och barnens basta, sa SKYDDA DITT BARN - NAKENBAD ICKE ATT REKOMMENDERA! 

• kakmonstret123
    musky skrev 2012-05-14 23:03:43 följande:
    badklader ar bra, skyddar lite mot bakterier ocksa, men till flickor, kop inte sma bikinisar. Satt pa dem shorts och ett linne som skyddar mot solen med.
    Peddosar flockas till badstrander pa sommaren, badhus pa vintern. Det ar inte ett skamt.

Men kom ihag att de flesta pedofiler finns i hemmet, tex en styvfar eller nara slakting. De kan ofta vara valdigt snalla personer, speciellt mot barn, ungar brukar gilla uppmarksamheten.

Men tillbaka till stranden...tyvarr kan man inte veta vem, sa man kan kastrera dem for sitt och barnens basta, sa SKYDDA DITT BARN - NAKENBAD ICKE ATT REKOMMENDERA! 
    Men varför? Varför beröva sina småbarn de tidiga åren av total frihet och naturlighet, där de spontant och bekymmerslöst vill och borde få springa omkring helt nakna och leka och plaska på sommaren, enbart pga att man själv som förälder känner äckelkänslor inför något såpass långsökt som främlingars potentiella fantasier.
  • Ididudum spriliares klarauis
    kakmonstret123 skrev 2012-05-15 04:32:21 följande:
    Men varför? Varför beröva sina småbarn de tidiga åren av total frihet och naturlighet, där de spontant och bekymmerslöst vill och borde få springa omkring helt nakna och leka och plaska på sommaren, enbart pga att man själv som förälder känner äckelkänslor inför något såpass långsökt som främlingars potentiella fantasier.

Jag är inte förvånad att du vill se nakna barn med tanke på vad du skrivit i andra trådar...
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!