• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Border
    kakmonstret123 skrev 2012-05-16 03:10:45 följande:
    Att se lyckliga nakna småbarn som leker och plaskar på badstranden är givetvis alltid roligt, då vet man att de har vettiga föräldrar som låter dem vara fria och naturliga så länge som dom själva vill. Tråkigt dock att det finns en del föräldrar som är såpass inskränkta att de begränsar sina barns tillvaro enbart på grund av sin egen rädsla och okunskap.

Inskränkt? Ge dig! Jag lider av psykiska problem, det är lite värre än att bara vara inskränkt. Men vet du, jag ska låta min son vara naken på stranden i sommar, för det är ett led i min terapi. Förra sommaren glömde jag badbyxor till honom och sa att han då fick bada naken, men det ville han inte. Han har alltid haft badkläder när han badat och det är inget han reflekterar över.
  • woopie
    hallonfot skrev 2012-05-16 06:41:50 följande:
    Inskränkt? Ge dig! Jag lider av psykiska problem, det är lite värre än att bara vara inskränkt. Men vet du, jag ska låta min son vara naken på stranden i sommar, för det är ett led i min terapi. Förra sommaren glömde jag badbyxor till honom och sa att han då fick bada naken, men det ville han inte. Han har alltid haft badkläder när han badat och det är inget han reflekterar över.

bra att du jobbar på det men allt som skrivs handlar inte bara om dig. Och du... Om din son vägrar att bada naken så är det något han lärt sig från dig...

Om en pedofil skulle komma fram och meddela att "nu går jag och sätter mig därborta i busken och runkar meddans jag tittar på ditt nakenbadande barn" Då skulle jag ringa polisen och meddela mitt barn att det är fika/lunch eller dags att gå hem!
    KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • woopie

Det är inte ens ok att fantisera om sex med barn under 15 år på en telefonsexlinje... De flesta linjer har en strikt 18års policy. Men ibland önskar jag att jag fick prata med dem... Bättre att de får utlopp för sina fantasier tillsammans med mig via telefon eller att ge sig på någon.... Tycker jag iallafall

• Insatt
    hallonfot skrev 2012-05-16 06:41:50 följande:
    Att du lider var psykiska problem ursäktar inte att du beter dig hur som helst och tolkar saker hur som helst i tråden! Så otroligt störd är du uppenbart inte!
  • Border
    woopie skrev 2012-05-16 07:38:39 följande:

bra att du jobbar på det men allt som skrivs handlar inte bara om dig. Och du... Om din son vägrar att bada naken så är det något han lärt sig från dig...
    Om en pedofil skulle komma fram och meddela att "nu går jag och sätter mig därborta i busken och runkar meddans jag tittar på ditt nakenbadande barn" Då skulle jag ringa polisen och meddela mitt barn att det är fika/lunch eller dags att gå hem!
    Kanske, samt från personalen från badhuset där vi oftast badar och man inte får vara naken
  • Plutteli
    hallonfot skrev 2012-05-15 21:43:14 följande:
    Jag vet att ingen blir skadad av att någon fantiserar om denne. Men jag kan för mitt liv inte förstå hur ni kan tycka att det är ok att någon fantiserar om och onanerar till era?
    För att fantasier inte är något jag eller någon annan förutom den som har fantasierna kan åtgärda!
    Jag fokuserar på att inte en jävel ska få göra illa mina barn och enklare krisplaner för OM nått skit skulle hända. Men att fundera över att nån onanerar till fantasier av mina barn? Nä det skiter jag fullständigt i. Skulle nån komma upp till mig och säga "hej, jag finner ditt barn sexuellt attraktivt och kommer nu onanera till henne" så hade jag inte brytt mig om den biten, däremot hade jag blivit sjukt glad över att veta om en person i min närhet som inte under några omständigheter hade fått vara ensam med mitt barn ens för 2 sek. En mindre att oroa sig för med andra ord.
  • Border
    Plutteli skrev 2012-05-16 19:21:53 följande:
    För att fantasier inte är något jag eller någon annan förutom den som har fantasierna kan åtgärda!
    Jag fokuserar på att inte en jävel ska få göra illa mina barn och enklare krisplaner för OM nått skit skulle hända. Men att fundera över att nån onanerar till fantasier av mina barn? Nä det skiter jag fullständigt i. Skulle nån komma upp till mig och säga "hej, jag finner ditt barn sexuellt attraktivt och kommer nu onanera till henne" så hade jag inte brytt mig om den biten, däremot hade jag blivit sjukt glad över att veta om en person i min närhet som inte under några omständigheter hade fått vara ensam med mitt barn ens för 2 sek. En mindre att oroa sig för med andra ord.
    Men varför inte? Ibland när jag tänker på att det finns de som skulle kunna finna min son sexuellt attraktiv så mår jag så fruktansvärt dåligt. Jag tycker det är konstigt att du inte skulle bry dig ett dugg om arr personen säger så där till dig
  • Border

Jag vill bara tacka för en intressant diskussion! Ni har gett mig lite ny syn på det hela och det är bra, för det behöver jag. Så tack för det oxå
    Min son kommer få bada naken i sommar, absolut, och jag ska sluta oroa mig för pedofiler och försöka njuta av livet istället. Men ett är säkert: Kommer en pedofil fram till mig och säger att han tänder på min son så är det inte ok för mig. 

• Plutteli
    hallonfot skrev 2012-05-16 20:21:48 följande:
    Men varför inte? Ibland när jag tänker på att det finns de som skulle kunna finna min son sexuellt attraktiv så mår jag så fruktansvärt dåligt. Jag tycker det är konstigt att du inte skulle bry dig ett dugg om arr personen säger så där till dig
    För att det är personerna jag inte vet om som är de farliga. Jag skulle vara lycklig om alla personer i min närhet som potentiellt skulle kunna tänka sig att utnyttja mina barn sexuellt hade nått som utmärkte dem, då hade jag vetat vilka personer som inte får vara ensam med mina barn.
    Jag känner en pedofil, han är en helt underbar person och jag har känt honom så länge jag levt. Han har aldrig gjort mig något och eftersom han är medveten om sina problem så ser jag honom inte som en fara för andras barn och han ser själv till att inte hamna ensam med barn i sin preferensålder (ca 6 år). Eftersom jag har den erfarenheten, men även erfarenheten av att ha blivit utnyttjad av en pedofil (en helt annan) så har jag rätt stor förståelse för mekanismerna och en pedofil som talar om för mig att hen är pedofil ser jag inte som en risk för mina barn och hens tankar kunde jag inte bry mig mindre om så länge jag slipper detaljer.
  • Border
    Plutteli skrev 2012-05-16 20:37:53 följande:
    För att det är personerna jag inte vet om som är de farliga. Jag skulle vara lycklig om alla personer i min närhet som potentiellt skulle kunna tänka sig att utnyttja mina barn sexuellt hade nått som utmärkte dem, då hade jag vetat vilka personer som inte får vara ensam med mina barn.
    Jag känner en pedofil, han är en helt underbar person och jag har känt honom så länge jag levt. Han har aldrig gjort mig något och eftersom han är medveten om sina problem så ser jag honom inte som en fara för andras barn och han ser själv till att inte hamna ensam med barn i sin preferensålder (ca 6 år). Eftersom jag har den erfarenheten, men även erfarenheten av att ha blivit utnyttjad av en pedofil (en helt annan) så har jag rätt stor förståelse för mekanismerna och en pedofil som talar om för mig att hen är pedofil ser jag inte som en risk för mina barn och hens tankar kunde jag inte bry mig mindre om så länge jag slipper detaljer.

Ok, då förstår jag vad du menar
  • Smulu
    La Lola skrev 2012-05-14 13:28:41 följande:
    För ingen av de kan vara en pedofil menar du?
    Hur vet du det?
    Det kan jag inte veta till 100% 
    Hur vet  du att din man inte är otrogen mot dej?

På vår strand, kan jag ha koll över vilka som fotograferar och be dessa att inte fotografera henne när hon är naken.

Ja, vår strand, tomten sträcker sig ner i vattnet som ligger mindre än 25 meter från huset.  För att ta dej dit måste du gå mellan förrådsbyggnaden och huset. Det finns en regel i allemansrätten om att inte uppehålla dej så nära ett hus att du stör de som bor där. I vårt fall så stör främlingar om de åker ner till vår strand.  

• woopie
    Border skrev 2012-05-16 15:49:20 följande:
    Kanske, samt från personalen från badhuset där vi oftast badar och man inte får vara naken

Liite skillnad! INGEN badar naken i en simhall....
  • Border
    woopie skrev 2012-05-18 17:03:22 följande:

Liite skillnad! INGEN badar naken i en simhall....
    Nej, precis. Och det var där sonen fick höra att han skulle ha på sig badkläder oftast
  • Buscemi
    Border skrev 2012-05-16 20:35:42 följande:
    Jag vill bara tacka för en intressant diskussion! Ni har gett mig lite ny syn på det hela och det är bra, för det behöver jag. Så tack för det oxå
    Min son kommer få bada naken i sommar, absolut, och jag ska sluta oroa mig för pedofiler och försöka njuta av livet istället. Men ett är säkert: Kommer en pedofil fram till mig och säger att han tänder på min son så är det inte ok för mig. 
    Om du är uppriktig med detta så är jag glad. Livet ska inte slösas bort med att oroa sig för allt.
  • Border
    Buscemi skrev 2012-05-18 18:02:21 följande:
    Om du är uppriktig med detta så är jag glad. Livet ska inte slösas bort med att oroa sig för allt.
  • 180823
    Deelicious skrev 2012-05-12 17:57:32 följande:

Det står på pedofilforum på flashback flera trådar om barn. Detta är bara en. Men Männen skriver hur dom tänder på pojkars lena små sexiga snoppar och att dom ofta går till stranden för att spana på nakna barn, och att flickornas små kameltåsliknanden muffar bara väntar på deras penisar.

Jag vill inte ens skriva mer. jag varnar er bara KLÄ PÅ ERA BARN!!! Låt inte pedofilerna tändas av deras könsorgan-

Pedofiler tänder inte bara på deras snippor och snoppar söta baddräkter på flickor och söta små simboxers på pojkar tänder de också på men joo kanske lite mera om de är nakna
  • 180823
    Deelicious skrev 2012-05-12 17:57:32 följande:

Det står på pedofilforum på flashback flera trådar om barn. Detta är bara en. Men Männen skriver hur dom tänder på pojkars lena små sexiga snoppar och att dom ofta går till stranden för att spana på nakna barn, och att flickornas små kameltåsliknanden muffar bara väntar på deras penisar.

Jag vill inte ens skriva mer. jag varnar er bara KLÄ PÅ ERA BARN!!! Låt inte pedofilerna tändas av deras könsorgan-

Det finns pedofiler och har alltid funnits och kommer alltid att finnas det är bara nu när internet finns så har det kommit fram att det finns så många man kan inte tänka på det helatiden varför "vågade" man förr bada naken det fanns förr lika många pedofiler som idag
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!