Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
Det är inte ens ok att fantisera om sex med barn under 15 år på en telefonsexlinje... De flesta linjer har en strikt 18års policy. Men ibland önskar jag att jag fick prata med dem... Bättre att de får utlopp för sina fantasier tillsammans med mig via telefon eller att ge sig på någon.... Tycker jag iallafall
Jag vill bara tacka för en intressant diskussion! Ni har gett mig lite ny syn på det hela och det är bra, för det behöver jag. Så tack för det oxå
Min son kommer få bada naken i sommar, absolut, och jag ska sluta oroa mig för pedofiler och försöka njuta av livet istället. Men ett är säkert: Kommer en pedofil fram till mig och säger att han tänder på min son så är det inte ok för mig.
Det står på pedofilforum på flashback flera trådar om barn. Detta är bara en. Men Männen skriver hur dom tänder på pojkars lena små sexiga snoppar och att dom ofta går till stranden för att spana på nakna barn, och att flickornas små kameltåsliknanden muffar bara väntar på deras penisar.
Jag vill inte ens skriva mer. jag varnar er bara KLÄ PÅ ERA BARN!!! Låt inte pedofilerna tändas av deras könsorgan-
Det står på pedofilforum på flashback flera trådar om barn. Detta är bara en. Men Männen skriver hur dom tänder på pojkars lena små sexiga snoppar och att dom ofta går till stranden för att spana på nakna barn, och att flickornas små kameltåsliknanden muffar bara väntar på deras penisar.
Jag vill inte ens skriva mer. jag varnar er bara KLÄ PÅ ERA BARN!!! Låt inte pedofilerna tändas av deras könsorgan-