Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
Det finns vissa som tänder på att kissa på andra människor eller bli kissade på. Jag, personligen, tycker att det är rätt äckligt. Det är inget jag skulle vilja göra eller bli utsatt för. Bara för att jag tycker så ger det mig inte någon rätt att börja konspirera för att mörda alla som tänder på det.
På samma sätt kan jag inte göra något åt att de fantiserar om att kissa på mig. Även om de mot förmodan skulle berätta om sin fantasi för mig skadar det inte mig överhuvudtaget. Att bli äcklad av något som inte finns slösar bara energi. Skillnaden ligger i om de skulle gå fram och kissa på mig men det gör de ju inte.
Likaväl som du har fantasier och tänder på något (låt oss för enkelhetens skull säga att du tänder på heterosexuellt vaniljsex) har pedofiler och folk som gillar kiss-sex det. Du går inte runt och gnider dig mot varenda man du tycker är attraktiv och skulle förmodligen inte gnida dig mot någon som inte bjudit in till det själv. Det gör inte pedofiler och folk som gillar kiss-sex heller.
Ok, så här känner jag:
Pedofiler är äckliga och vidriga. Vissa av dem skäms som fan för deras sexuella läggning och skulle aldrig göra något med ett barn, eftersom de själva vet att det är fel.
Andra lever ut sin lust och förgriper sig på barn.
Om en kille skulle berätta för mig att han brukar runka och fantisera om att han torterar mig skulle jag äcklas och må skit, jag skulle inte klara av att se killen i ögonen igen. Jag skulle må dåligt pga detta under lång tid fram över - alltså bli skadad mentalt.
Om en man skulle berätta för mig att han brukar runka och fantisera om att han har sex med en liten pojke skulle jag äcklas och må skit. Jag skulle må dåligt pga detta under lång tid fram över - alltså bli mentalt skadad.
Alltså, jag äcklas av människor som vill göra oskyldiga illa på det mest vidriga sätt - sexuellt. Jag äcklas av människor som fantiserar om att göra oskyldiga illa på detta sätt.