• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Plutteli

Allvarligt talat så väljer jag att inte fundera över vad andra fantiserar om. Det känns som ett sjukt onödigt tidsfördriv om det inte är för att fundera ut om man matchar i fantasier. För min del är det helt ok om en pedofil sitter i en buske och runkar medan hen tittar på mitt barn som leker förutsatt att jag inte ser det, mitt barn inte ser det och hen ger fan i att försöka sig på ett närmande!

• Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-15 19:46:39 följande:
    Nej, pedofiler utsätter per automatik inte barn för sexuella övergrepp. Men anser du verkligen att det är ok om en pedofil sitter i ett buskage och runkar till ditt barn?
    Kan en människa bara bli skadad fysiskt? Jag blir skadad mentalt av att höra om djur som blivit torterade eller barn som blivit utsatta för sexuella övergrepp.
    Man kan skadas menatlt av att veta att där sitter en gubbe och tittar på mitt barn här och runkar. Ditt barn kanske inte blir skadat av det, men hur kommer du må mentalt?
    Hur skulle du få reda på att det sitter en pedofil i busken och runkar?  Har du en pedofilradar?

Nu vet jag iofs att du har vissa psykiska problem i det här med ditt barn versus världen, men please? 
  • Ellaria
    hallonfot skrev 2012-05-15 19:59:03 följande:
    Ok, så här känner jag:
    Pedofiler är äckliga och vidriga. Vissa av dem skäms som fan för deras sexuella läggning och skulle aldrig göra något med ett barn, eftersom de själva vet att det är fel.
    Andra lever ut sin lust och förgriper sig på barn.
    Om en kille skulle berätta för mig att han brukar runka och fantisera om att han torterar mig skulle jag äcklas och må skit, jag skulle inte klara av att se killen i ögonen igen. Jag skulle må dåligt pga detta under lång tid fram över - alltså bli skadad mentalt.
    Om en man skulle berätta för mig att han brukar runka och fantisera om att han har sex med en liten pojke skulle jag äcklas och må skit. Jag skulle må dåligt pga detta under lång tid fram över - alltså bli mentalt skadad. 
    Alltså, jag äcklas av människor som vill göra oskyldiga illa på det mest vidriga sätt - sexuellt. Jag äcklas av människor som fantiserar om att göra oskyldiga illa på detta sätt.     
    Vilken tur att ingen tvingar dig att umgås med människor du tycker är äckliga. Det enda vi tycker är skumt är att du vill MÖRDA och tortera folk som FANTISERAR.
    You know nothing, Jon Snow
  • Buscemi
    Plutteli skrev 2012-05-15 20:37:09 följande:
    Allvarligt talat så väljer jag att inte fundera över vad andra fantiserar om. Det känns som ett sjukt onödigt tidsfördriv om det inte är för att fundera ut om man matchar i fantasier. För min del är det helt ok om en pedofil sitter i en buske och runkar medan hen tittar på mitt barn som leker förutsatt att jag inte ser det, mitt barn inte ser det och hen ger fan i att försöka sig på ett närmande!
  • Border
    Buscemi skrev 2012-05-15 20:56:27 följande:
    Hur skulle du få reda på att det sitter en pedofil i busken och runkar?  Har du en pedofilradar?

Nu vet jag iofs att du har vissa psykiska problem i det här med ditt barn versus världen, men please? 
    Om vi nu säger att pedofilen kommer fram till mig och säger: "Hej där! Jag finner ditt barn enormt sexuellt attraktivt och tänkte nu sätta mig här borta i busken, titta på ditt barn och fantisera om att göra diverse saker med ditt barn medan jag runkar" så skulle jag veta att någon gör detta. Men det skulle aldrig hända, jag vet det. Men det enda jag sett folk skriva om det här är att det inte spelar någon roll vad pedofiler fantiserar om eller ifall en pedofil runkar till deras barn eftersom ingen skadas av det. Ingen skadas ju heller av det ifall pedofilen först informerar om att denne tänker sitta i busken, titta på ditt barn och runka, är det lika ok?
  • Border

Jag vet att ingen blir skadad av att någon fantiserar om denne. Men jag kan för mitt liv inte förstå hur ni kan tycka att det är ok att någon fantiserar om och onanerar till era?

• Border
    Ellaria skrev 2012-05-15 20:59:10 följande:
    Vilken tur att ingen tvingar dig att umgås med människor du tycker är äckliga. Det enda vi tycker är skumt är att du vill MÖRDA och tortera folk som FANTISERAR.
    Jag vill inte döda dem, men jag tycker att det är fel att ha fantasier om barn
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-15 21:40:08 följande:
    Om vi nu säger att pedofilen kommer fram till mig och säger: "Hej där! Jag finner ditt barn enormt sexuellt attraktivt och tänkte nu sätta mig här borta i busken, titta på ditt barn och fantisera om att göra diverse saker med ditt barn medan jag runkar" så skulle jag veta att någon gör detta. Men det skulle aldrig hända, jag vet det. Men det enda jag sett folk skriva om det här är att det inte spelar någon roll vad pedofiler fantiserar om eller ifall en pedofil runkar till deras barn eftersom ingen skadas av det. Ingen skadas ju heller av det ifall pedofilen först informerar om att denne tänker sitta i busken, titta på ditt barn och runka, är det lika ok?
    Ta ett steg tillbaka och läs ditt eget inlägg en gång till. 

• Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-15 21:43:14 följande:
    Jag vet att ingen blir skadad av att någon fantiserar om denne. Men jag kan för mitt liv inte förstå hur ni kan tycka att det är ok att någon fantiserar om och onanerar till era?
    Var har någon skrivit att det är ok? Det som skrivits är "det man inte vet, mår man inte dåligt av"

Alla är inte maniska och ser monster i sitt eget hus.  
  • kakmonstret123
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-15 06:47:22 följande:
    Jag är inte förvånad att du vill se nakna barn med tanke på vad du skrivit i andra trådar...
    Att se lyckliga nakna småbarn som leker och plaskar på badstranden är givetvis alltid roligt, då vet man att de har vettiga föräldrar som låter dem vara fria och naturliga så länge som dom själva vill. Tråkigt dock att det finns en del föräldrar som är såpass inskränkta att de begränsar sina barns tillvaro enbart på grund av sin egen rädsla och okunskap.
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!