Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
Jag är så helt otroligt glad över att ha tillgång till en privat badstrand, där bara de personer som jag och min familj bjuder in får bada :)
Där kan min dotter springa omkring naken om rumpan hon har oftast en T-shirt, och plaska.
Lite bortanför vår strand finns ytterliggare en liten strand lite mer i skymundan där jag som vuxen brukar ta mig ett naket morgondopp på sommarmorgnarna eftersom att jag där inte generar sommargästerna.
Vi har två stugor och den ena hyr vi ut. Förra sommaren hyrde en familj stuga deras dotter, ca 3 år ville bada men badkläderna låg i väskan, så jag sa att: Det går bra att bada naken, sedan badade tjejerna nakna och lekte lite med sandleksaker.
Däremot om jag skulle åka till en allmän strand så skulle min dotter få ha på sig antingen en badbyxa eller en baddräkt. Men absolut INTE någon bikini med BH-överdel, även om det finns i hennes storlek.
Fast samtidigt så är det vanligt att pedofiler faktiskt tänder på barn som är påklädda, speciellt om de har lite kläder så som en baddräkt på sig, man kan tyvärr inte undvika det helt.
Jag är inte hysterisk men mina barn har oftast nått på sig när de badar men det handlar mer om att jag allmänt inte tycker att man springer omkring naken bland folk, inte pga några pedofil.
Min dotter springer naken hemma på tomten, i huset och hos familj dock insmord med solkräm så det knappt går att se någon naken hud men detta är för att skydda mot solen.
Är vi på allmänna platser tex en badstrand ska dottern också lära sig vad som är lämplig klädsel bland okända människor så badbyxa och i bland någon topp på fortfarande insmord med solkräm.
Det handlar INTE om att hon ska skämmas för sin kropp utan att visa hänsyn mot andra människor.
För ja krasst tänkt, barn är barn men att visa hänsyn mot medmänniskor är något som ska finnas med från start.
Däremot struntar jag fullständigt i om någon annan har sina barn nakna.
Hemma får man göra precis som man vill!
Mina barns värld ska inte förminskas pga såna idioter. Barn är barn! Sedan är det min uppgift som förälder att skydda dem, men jag kan faktiskt inte rå på vad folk tänker.
Varför ens lägga en minut på att läsa sån skit?