• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • KiaL
    Deelicious skrev 2012-05-13 22:08:30 följande:
    Ni som säger att peddosar tänder på både barn med och utan kläder.... ja? Det kan man väl göra med vuxna också men enligt pedofilerna själva så är pojkars små sexiga snoppar och små mjuka nakna flickor det allra bästa.

INte alla.. Önskar så att jag kunde hitta den dokumentären jag såg för flera år sedan där de intervjuade en Holländsk man som var pedofil.

Han kallade sig självklart inte för pedofil. Och han såg inte barn som några sexobjekt utan mer som en partner. Han ville skämma bort barnet som en man skämmer bort sin flickvän.
    Hans idealpartners var mellan 10-13. Sen börjde de utvecklas och det var inte något som han intresserade sig av. Han blev kär i det oskuldsfulla.
    Han berättade också att han brukade promenera vid skolor,stränder och lekparker för att titta på ev blivande partners.
    I sin sjuka värld så ansåg han det också va normalt och att alla de barn han "träffat" varit med på  noterna och inte blivit tvingade...mer kanske övertalade att det var okej...( läs hjärntvättade)     

Han gillade att åka utomlands typ Thailand för där var det inte lika tabu.. Han hade ett stort kontaktnätverk där de delade barnporrfilmer med varandra. Han brukade också fota barn i olika mijöer för att tillfredställa sina lustar.
    Dock, enligt honom själv, så hade han aldrig någonsin tagit något barn i syfte att våldta det eller på annat sätt skada det.
    Enligt honom så handlade det enbart om kärlek och att älska en flicka som inte blivit påverkad av vuxenlivet. Och i ett kärleksfullt förhållande så ingick det självklart sex.   
  • Twiist3d

Seriöst. HAHAHA! =)

If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Iryelle
    Lena skrev 2012-05-12 18:07:42 följande:
    Jag hindrar inte min dotters spontanitet bara för att de finns folk som kan tända på henne på avstånd. Vad hon inte vet har hon inte ont av.

• Chazz Michael Michaels

Ser någon min son och vill spara den bilden i sin spankbank för att gå hem och ta på sig själv till den kommer jag ändå aldrig att få reda på det, som tur är. Inte heller är det olagligt, även om jag personligen naturligtvis finner sådana böjelser ytterst motbjudande.

Skulle nån hala fram en kamera och försöka ta bilder eller ännu värre, göra någon form av närmanden, blir läget givetvis ett helt annat. 

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Chazz Michael Michaels

(med det sagt har vi aldrig kört "nude in public"-grejen särskilt hårt, och kommer inte att börja nu heller.)

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • PolyPond
    Hanna 82a skrev 2012-05-13 17:12:49 följande:
    Naturligtvis. Hört talas om hudcancer? Barn bränner sig också mycket lättare och de är oftast i vattnet länge så solkräm funkar inte så bra. Lättast att ha badkläder med täckande ärmar och byxben så behöver man bara smörja resten.
    Hur ofta är heltäckande klädsel betecknade som "badkläder"?
  • cloudberry79
    PolyPond skrev 2012-05-14 05:22:13 följande:
    Hur ofta är heltäckande klädsel betecknade som "badkläder"?
    Såna UV-dräkter är ju ganska heltäckande!

Vi har egen strand, så jag är inte bekymrad över några pedofiler. Då måste de i princip stå med teleobjektiv och ta foton på närmare 700 meters avstånd. Det lär varken jag eller mitt barn lida av, jag badar också naken där ibland. (Det KAN dyka upp stuggrannar på stranden, vi har några sådana, men det är ovanligt). 
    Sur, grinig och på smällen.
  • Noomi81

Hade aldrig tvingat på mina barn badkläder pga att någon eventuellt skulle kunna titta "olämpligt". Verkar som de flesta här är av samma åsikt.
    Läste på ett amerikansk forum för ett tag sedan där en mamma blev idiotförklarad när hon lät sin 3-åriga dotter gå naken: community.thebump.com/cs/ks/forums/thread/65759735.aspx
    Glad att jag bor i Sverige. 

• Ididudum spriliares klarauis

De som sitter där och skriver och alla andra som har samma tankar om barn borde få en omgång med en slö rostig sax och pungkulorna krossade. Jag hoppas att det skapas ligor i framtiden som helt enkelt bara plockar dessa avskarp för de ska inte ens existera.

• Border
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-14 09:38:55 följande:
    De som sitter där och skriver och alla andra som har samma tankar om barn borde få en omgång med en slö rostig sax och pungkulorna krossade. Jag hoppas att det skapas ligor i framtiden som helt enkelt bara plockar dessa avskarp för de ska inte ens existera.
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!