Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
Seriöst. HAHAHA! =)
Ser någon min son och vill spara den bilden i sin spankbank för att gå hem och ta på sig själv till den kommer jag ändå aldrig att få reda på det, som tur är. Inte heller är det olagligt, även om jag personligen naturligtvis finner sådana böjelser ytterst motbjudande.
Skulle nån hala fram en kamera och försöka ta bilder eller ännu värre, göra någon form av närmanden, blir läget givetvis ett helt annat.
(med det sagt har vi aldrig kört "nude in public"-grejen särskilt hårt, och kommer inte att börja nu heller.)
Hade aldrig tvingat på mina barn badkläder pga att någon eventuellt skulle kunna titta "olämpligt". Verkar som de flesta här är av samma åsikt.
Läste på ett amerikansk forum för ett tag sedan där en mamma blev idiotförklarad när hon lät sin 3-åriga dotter gå naken: community.thebump.com/cs/ks/forums/thread/65759735.aspx
Glad att jag bor i Sverige.
De som sitter där och skriver och alla andra som har samma tankar om barn borde få en omgång med en slö rostig sax och pungkulorna krossade. Jag hoppas att det skapas ligor i framtiden som helt enkelt bara plockar dessa avskarp för de ska inte ens existera.