Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
Nu säger jag inte att jag skyller barnen för att jag är rädd för pedofiler. Jag ser bara ingen anledning till att dom ska vara näck. Finns badbyxor och baddräkt.
Jag har träffatt på pedofiler.. i min barndom. TROTS detta låter jag min lilla tjej bada naken...jag vill inte vagga in henne i en värld av ondska redan som liten. Och jag tror att pedofiler tänder lika mycket på små flickor/pojkar i bikini och badbyxor också. Efter badet på stranden fastnar det ofta sand i badräkten, känns helt naturligt att ta av henne den..skölja av baddräkten och låta henne torka näck På vårt komunala bad är det dock ej tillåtet för barn att vara nakna.
Var i detta kan du läsa in att personen också främst eller enbart tänder på barn för att räknas som pedofil?
Min morsa har arbetat med dömda sexualbrottslingar, inkl pedofiler (som psykolog) hon borde ju ha koll kan man tycka och det är därifrån jag iaf fått lära mig att pedofiler tänder på barn men pedofiler behöver inte nödvändigtvis förgripa sig på barn och man behöver inte vara pedofil för att våldta ett barn.
Känns som det har blivit en himla hysteri om detta, visst är det förståeligt men bästa är om föräldrarna bara använder sunt förnuft. Man kan aldrig skydda sig helt tyvärr för den man minst tror kan ju va pedofil medans den fluktande gubben på stranden kanske inte alls är det.