• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 08:16:37 följande:
    Nä, skulle man fängslas enbart för sina tankar så skulle nog de flesta av oss sitta inspärrade. Tex för våra tankar vi har mot de "vidriga jävla pedofiläcklen".....Jag skulle iaf sitta inspärrad.

Kanske, fast jag tycker inte att det är fel att avsky och hata alla äckliga pedofiler. Däremot är det fel att tänka sexuella tankar om barn
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:35:20 följande:
    Pedofili är en sexuell läggning - att mörda är ingen läggning
    Nu var det tankarna det gällde o inget annat.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Khaleesi
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:35:20 följande:
    Pedofili är en sexuell läggning - att mörda är ingen läggning
    Och med det vill du säga?
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:36:07 följande:
    Kanske, fast jag tycker inte att det är fel att avsky och hata alla äckliga pedofiler. Däremot är det fel att tänka sexuella tankar om barn
    Men det är rätt att tänka att man vill mörda nån, tex en pedofil, o kunna beskriva hur man skulle vilja göra?
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 08:38:11 följande:
    Men det är rätt att tänka att man vill mörda nån, tex en pedofil, o kunna beskriva hur man skulle vilja göra?

Ja.
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:40:12 följande:
    Ja.
    Menar du allvar?
  • Border

Man borde lobotomera bort pedofilens sexella läggning, eller kanske ge elchocker eller på annat sätt genomföra aversionsterapi på dem.

• Border
    La Lola skrev 2012-05-15 08:42:01 följande:
    Menar du allvar?
    Ja, jag tycker det är helt ok att känna ett starkt hat gentemot pedofiler. Jag anser inte att pedofiler har rätt att vara fria, som vi andra är, de borde låsas in eller nåt, så att de inte kan göra illa våra barn. Om en pedofil skulle ge sig på min son kan jag inte ansvara för mina handlingar
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:46:30 följande:
    Ja, jag tycker det är helt ok att känna ett starkt hat gentemot pedofiler. Jag anser inte att pedofiler har rätt att vara fria, som vi andra är, de borde låsas in eller nåt, så att de inte kan göra illa våra barn. Om en pedofil skulle ge sig på min son kan jag inte ansvara för mina handlingar
    Du skulle göra så att ditt barn mister sin mamma (du hamnar i fängelse)? Och det känns vettigt?
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 08:48:50 följande:
    Du skulle göra så att ditt barn mister sin mamma (du hamnar i fängelse)? Och det känns vettigt?

Jag säger bara att jag inte kan ansvara för mina handlingar. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till. Förhoppningsvis gör jag inget drastiskt. Men jag VET inte. Bara jag tänker tanken svartnar det för ögonen på mig. Jag kanske kan skära snoppen av honom iaf
    Nej, men jag avskyr verkligen pedofiler över allt annat på denna jord, och jag försöker skydda min son så gott det går 
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!