Inlägg från: Ididudum spriliares klarauis |Visa alla inlägg
  • Ididudum spriliares klarauis

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

De som sitter där och skriver och alla andra som har samma tankar om barn borde få en omgång med en slö rostig sax och pungkulorna krossade. Jag hoppas att det skapas ligor i framtiden som helt enkelt bara plockar dessa avskarp för de ska inte ens existera.

Chazz Michael Michaels skrev 2012-05-14 09:50:39 följande:
    "Omoraliskt" tankegods ska vara förbjudet alltså.

Ett sådant land vill åtminstone inte jag leva i. 

Det finns mycket att tända på, så länge det inte är barn eller mord så skiter jag i vad du tänder på.
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-05-14 09:53:25 följande:
    Och om jag tänder på barn eller mord då? Kommer du med rostiga saxen då eller?

Jag hoppas att någon gör det ja.
    kakmonstret123 skrev 2012-05-15 04:32:21 följande:
    Men varför? Varför beröva sina småbarn de tidiga åren av total frihet och naturlighet, där de spontant och bekymmerslöst vill och borde få springa omkring helt nakna och leka och plaska på sommaren, enbart pga att man själv som förälder känner äckelkänslor inför något såpass långsökt som främlingars potentiella fantasier.

Jag är inte förvånad att du vill se nakna barn med tanke på vad du skrivit i andra trådar...

Som sagt, när någon ser en kille eller tjej stå och kolla på barn så borde man som människa agera och göra något radikalt åt problemet.

La Lola skrev 2012-05-15 07:00:48 följande:
    Vilket problem o vad ska man göra menar du?

Personen är problemet.
    La Lola skrev 2012-05-15 07:59:15 följande:
    Som står o tittar?
    Vad ska man göra åt detta då tycker du?
    Sätta nån i fängelse för deras tankar?
    Hade jag sett en person återkomma i närheten av mina barns skola eller förskola så hade jag kartlagt personen in i minsta detalj och därefter när det inte finns några tveksamheter i vad han/hon står och väntar på, agerat. På vilket sätt jag agerat bör vi inte gå in på.
    Khaleesi skrev 2012-05-15 08:22:50 följande:
    På vilket sätt menar du att barnen tar skada av att någon som de inte ens lagt märke till tittar på dem på fel sätt?

En pedofil som inte rört ett barn är en pedofil som ännu inte fått chansen.
    PolyPond skrev 2012-05-15 10:25:26 följande:
    Jag tycker att mord faktiskt är allvarligare än övergrepp faktiskt. Både i tanke och handling. Pedofilen är också någons barn. Kanske ditt eget.

Inget är värre än pedofili.
    La Lola skrev 2012-05-15 08:38:11 följande:
    Men det är rätt att tänka att man vill mörda nån, tex en pedofil, o kunna beskriva hur man skulle vilja göra?

För att ta ett exempel på att det är rätt att försöka få bort pedofilerna så drar jag en liknelse för det är skillnad på de olika värderingarna. Prasiter är äckliga varelser som är skadliga för den de utsätts för, den som tar bort parasiterna är inte en parasit. Faktum är att den som tar bort parasiter inte är dålig alls.   

Nu anser jag iofs att parasiter är mycket mer värd än pedofiler men ja, du förstår kanske liknelsen?  
    Ellaria skrev 2012-05-15 16:28:31 följande:
    Så man får inte ens titta på barn numera? Tycker det är skitkul (och intressant) att se barn leka, det gör mig glad. Tycker du jag är pedofil nu eller?

Med tanke på hur du försvarar pedofiler i tråd efter tråd så vet du nog det bäst själv. 
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!