Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
Tror nog att det är du som behöver hjälp :) inget konstigt att en mamma följer sin instinkt och känsla när det gäller sina barn. Det är inget konstigt att man har badkläder på när man badar. Det är nog till och med vanligare att man har badkläder än naken på badplatser. Men att du tycker att det är större risk att JAG skulle utsätta mina barn när jag förklarat anlednngen varför mina barn har badkläder på sig är bara svinigt skrivit!
Jag är trygg i min roll och ja, jag blev upprörd. Tror nog de flesta hade blivit det av att få ett sådant påstående att det är större chans att man själv skulle utsätta sina egna barn. Vi diskuterade om pedofiler som TITTAR på nakna barn, inte hur stor chans det är att ens barn blir våldtagen på en strand. Väääldigt stor skillnad!
Håller med många här inne.. Det en del hakar upp sig på är att en Pedofil bara gillar nakna barn. Det är helt fel. Det spelar ingen roll om det är naket eller inte. Attraktionen gäller barnet i sig inte könet. Visst att de kan bli ännu mer upphetsade av ett naket barn men man får se till sig själv.
Om man som vuxen ser en snygg kille eller tjej så kan det ju hända att man fantiserar om hur den personen ser ut naken oavsett kläder. En våldtäkt på en vuxen kvinna tex. sker ju oftast fast kvinnan varit klädd..dock då kanske i sexiga och utmanande kläder..
Så därför är jag säker på att det spelar absolut ingen roll hur barnet är klätt. Tycker nästan det är värre med småbarn som går runt i bikini på stranden..att dölja underlivet är väl en sak men vad finns det att dölja upptill?? Tycker en bikiniöverdel på ett litet barn blir mer sexuellt då för en eventuell pedofil.
Så med det sagt så kan jag väl avlsuta med det de flesta vid det här laget fattat...Skulle aldrig få för mig att gömma mina barn i kläder när det är varmt på sommaren.. Man minns ju själv vad skönt det var att få springa naken som liten..och vädra rumpan..
Du får nog kolla tidigare inlägg.