Tvingar? För oss är det inget konstigt att ha badkläder på när vi badar. Om vi ex är hos syrran som har trädgård så kan dom få bada nakna om dom nu skulle vilja det. Men på badhus/stranden med en massa folk så är det med badkläder. Vår stora har aldrig velat bada naken utan vill ha sin Kitty baddräkt som kompisarna har, så har aldrig behövt säga nej. Vill såklart inte ta bort upplevelsen att mina barn ska få springa runt nakna o bada en fin sommardag som barn borde kunna göra utan att oroa sig för pedofiler. Hade mina barn velat bada nakna då hade jag sett till att gå till ett mer avskiljt ställe utan en massa folk eller på ett annat sätt. Vill inte heller att pedofiler ska få övertaget eller hur Man nu ska säga, men att frivilligt låta dom få "fritt kolla in" mina nakna barn, nej tack. Ja jag förstår att en pedofil fantiserar ihop allt möjligt. Men jag vill som sagt inte "ge nöjet" att få se mina barns NAKNA kön. Det måste väl ändå vara det ultimata för en pedofil som bara tittar, eller?
kakmonstret123 skrev 2012-05-13 00:21:32 följande:
Jag har läst dina tidigare inlägg, och vad jag förstått det som så tvingar du på dina barn badkläder enbart eftersom du "inte vill ge en pedofil nöjet att se ditt barn naket". Och jag försöker förstå hur du tänker där, eftersom jag är övertygad om att en pedofil finnar lika stort nöje i att titta på ditt barn när det har badkläder på sig. Därför tyckag jag det känns som en lite luddig anledning till att missunna ditt barn något så pass naturligt som att bada och leka naket på sommaren.