Låt inte era barn vara nakna i sommar!
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
www.flashback.org/t1506915
Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.
O vad ville du ha sagt med det?? Man kan aldrig hindra människor från att titta på andra människor. Men jag kan hindra pedofiler från att titta på mitt barns könsorgan om dom har badkläder på.
Tragiskt att höra att vissa föräldrar tvingar på barn badkläder när dom antagligen hellre vill bada nakna, enbart pga föräldrarnas egna hysteriska paranoia.
Som om ett par badbyxor eller en baddräkt skulle hindra pedofilen från att sexuellt attraheras, hur korkat är inte det? Som om jag som heterosexuell man skulle helt plötsligt finna det avtändande om en snygg brud gick omkring i bikini istället för att vara naken.
Och det hela är ju helt förgäves, med tanke på att en extrem majoritet av övergreppen på barn begås i hemmets skyddade vrå av nära anhöriga till barnet, och inte på offentliga badplatser.
Men vissa människor tänker inte själva tyvärr, utan låter aftonbladet göra det åt dom.
Risken att jag skulle utsätta mina barn för sexuella övergrepp är 0% så då menar du att risken för att mina barn skulle bli utsatta för en pedofil är obefintlig då?? Eller du ville bara skriva något svinigt till en mamma som själv blivit utsatt och försöker skydda sina egna barn på ett ganska enkelt och normalt sätt ? För jag personligen tycker inte att det skulle vara något konstigt att barn har badkläder på sig när dom badar.
Queeni70: förlåt! Skriver från mobilen, blev fel.