• Deelicious

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

www.flashback.org/t1506915

Ni som envisas med att ha era barn nakna.... Vill ni fortfarande det efter att ha läst detta? Ni är så naiva och vet inte hur man skyddar sina barn.

• Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:04:26 följande:
    Men jag vill att min son ska få bada utomhus, och inte begränsas pga att jag är en paranoid räddhare
    Du tror inte att han begränsas redan? 
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-12 22:02:13 följande:
    Eller morfar....moster...farmor...osv osv osv......

Japp, och jag är paranoid och misstänksam mot ALLA inklusive min sons moster, morfar och farmor
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:06:28 följande:
    Japp, och jag är paranoid och misstänksam mot ALLA inklusive min sons moster, morfar och farmor
    Barnets pappa också?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Queenie70
    SweetSandy skrev 2012-05-12 22:02:53 följande:
    Seriöst???!!! Tänder man på ett barn är man fan en pedofil!! Skulle ALDRIG låta mina barn vara nakna på stranden eller på ett badhus o ta chansen att någon skulle titta på dom på fel sätt!! Bara tanken på det får mig att må riktigt dåligt! Och alla godtrogna föräldrar som låter sina barn vara nakna på foto o publicera det på nätet o de barn som är nakna vid badplatser. Snälla, tänk lite! Pedofiler kan finnas överallt, finns alla typer. Ja till och med de som "bara har tittat men inte rört ett barn....ÄN"! Detta ämnet får alltid hela mitt inre till o vridas om totalt och det gör så ont i mig vad utsatta barn fått/får utstå av såna äckliga svin!!

Jag är inte ett dugg naiv. Jag är nog medvetnare än många andra om att pedofiler finns överallt omkring oss och kan vara exakt vem som helst. Däremot så tänker jag inte låta mig kontrolleras av detta. Att nån tittar och fantiserar om mitt barn eller om mig för den delen kan ske exakt varsomhelst och med eller utan kläder, och det påverkar faktiskt vare sig mig eller mitt barn ett enda dugg. Jag tänker inte skyla mitt barn pga. andra smutsiga tankar. Övergrepp och våldtäkter finns ju  även på ställen där flickor skyler hela sig i burka för att inte väcka männens åtrå. Så det blir en falsk trygghet att tro att ett par badbrallor hjälper.
  • Border
    Buscemi skrev 2012-05-12 22:06:25 följande:
    Du tror inte att han begränsas redan? 

Hur då? För att han har badbyxor?
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:06:28 följande:
    Som sagt, det är sjukligt och något du måste söka hjälp för. 
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:07:23 följande:
    Hur då? För att han har badbyxor?
    Nej, för att han har en sjuk mamma. 
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:08:14 följande:
    Nej
    Varför inte?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Buscemi
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:08:14 följande:
    Nej
    Hahaha, varför inte?
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!