• La Lola

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

Det är en sak att titta o en annan att begå övergrepp.
    De flesta övergrepp begås i hemmet av män och kvinnor som känner barnen väl.
    Ts, hur ska vi lösa det problemet som jag anser vara mycket värre?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    Deelicious skrev 2012-05-12 18:24:52 följande:
    Så ni tycker inte det är hela världen att en man tänder på ert barn? Ni kan inte vara på riktigt
    Är det värre med en man än en kvinna?
  • La Lola
    Queenie70 skrev 2012-05-12 21:59:49 följande:
    Fast de lär ju få stånd även om ungen har badbyxor på sig. Det enda du åstadkommer är egentligen att du låter dig och ditt barns liv, besludlas av andras tankar och du låter dig kontrolleras. Pedofilen kan lika gärna vara dagisfröken som hjälper ditt barn på toa, eller barnläkaren som undersöker ditt barn på bvc.
    Eller morfar....moster...farmor...osv osv osv......
  • La Lola
    SweetSandy skrev 2012-05-12 22:02:53 följande:
    Seriöst???!!! Tänder man på ett barn är man fan en pedofil!! Skulle ALDRIG låta mina barn vara nakna på stranden eller på ett badhus o ta chansen att någon skulle titta på dom på fel sätt!! Bara tanken på det får mig att må riktigt dåligt! Och alla godtrogna föräldrar som låter sina barn vara nakna på foto o publicera det på nätet o de barn som är nakna vid badplatser. Snälla, tänk lite! Pedofiler kan finnas överallt, finns alla typer. Ja till och med de som "bara har tittat men inte rört ett barn....ÄN"! Detta ämnet får alltid hela mitt inre till o vridas om totalt och det gör så ont i mig vad utsatta barn fått/får utstå av såna äckliga svin!!
    Vad ska man göra åt det som är allvarligt på riktigt då; övergreppen som sker i hemmet av män o kvinnor som känner barnen?
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:06:28 följande:
    Japp, och jag är paranoid och misstänksam mot ALLA inklusive min sons moster, morfar och farmor
    Barnets pappa också?
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-12 22:08:14 följande:
    Nej
    Varför inte?
  • La Lola
    SweetSandy skrev 2012-05-12 22:19:21 följande:
    Självklart kan man inte låsa in sina barn. Men skulle aldrig "ge nöjet" att en pedofil ska få titta på mitt barns könsorgan. Badkläder täcker, att vara helt naken är en helt annan sak. Jag är alltid på min vakt när det gäller mina barn och tar inga chanser. Har själv blivit utsatt som liten så det sitter självklart i. Jag visar aldrig att jag kan vara misstänktsam men jag är på min vakt. Vill aldrig att mina barn ska gå igenom det man själv blivit utsatt för, även om det " bara" skulle vara att en pedofil TITTAR på mitt barn... Som är naken. Då väljer jag att mina barn har en underdel på sig när dom badar. Så enkelt är det. Vi väljer alla olika av olika skäl. Detta var mitt.
    [quote=64886254][quote-nick]Ellaria skrev 2012-05-12 22:04:39 följande:[/quote-nick]
    Jag har också erfarenheter jag hade kunnat klara mig utan.
    Därför är jag inte orolig för de som bara tittar.
  • La Lola
    Smulu skrev 2012-05-14 10:15:46 följande:
    Jag är så helt otroligt glad över att ha tillgång till en privat badstrand, där bara de personer som jag och min familj bjuder in får bada :)
    För ingen av de kan vara en pedofil menar du?
    Hur vet du det?
  • La Lola
    erper skrev 2012-05-14 13:54:08 följande:
    Vad larviga folk är, din man eller mormor eller morfar kan med vara pedofil, vanligtvis sker övergreppen i barnets närvaro alltså familj, släkt.

Så nu skall barn inte vara nakna alls för någon kan vare pedofil i familjen.
    Vem skall byta blöja?
    Pappan eller mamman kan ju vara pedofil.

Yehy.
    Ja det var ju exakt det jag ville få fram o har påtalat i tråden förut så varför jag är larvig vet jag inte? Obestämd
  • La Lola
    SofiaEmmy skrev 2012-05-14 17:11:37 följande:
    så det är okej med pedofiler tycker du - grattis - hoppas du tycker det när du hittar gammelgubben med xxxx i din pojks/flickas lilla xxxxx

han vill säkert inget ont - "det var barnet som tyckte det var okej, flirtade faktiskt med mig först" - SÅ resonerar en pedofil
    Gammelgubben? Varför inte gammeltanten?
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!